افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

شرایط وام 300 میلیونی بانک دی با اقساط 5 ساله

  • کد خبر : 234490
شرایط وام 300 میلیونی بانک دی با اقساط 5 ساله

خبرنگار شکیبا باخالزاده: بانک دی یکی از بانک های خصوصی است. در گزارش زیر به بررسی وضعیت تسهیلات این بانک در قرض الحسنه می پردازیم: بانک دی نتوانست سپرده مشتریان خود را جذب کند و در 9 ماهه امسال تنها 53 میلیارد تومبا سپرده داشته که رقم ناچیزی است، این سپرده نسبت به پایان سال […]

خبرنگار شکیبا باخالزاده: بانک دی یکی از بانک های خصوصی است. در گزارش زیر به بررسی وضعیت تسهیلات این بانک در قرض الحسنه می پردازیم:

بانک دی نتوانست سپرده مشتریان خود را جذب کند و در 9 ماهه امسال تنها 53 میلیارد تومبا سپرده داشته که رقم ناچیزی است، این سپرده نسبت به پایان سال 1401 تغییری نکرده است و نشان می دهد مردم سپرده جدیدی در این بانک ثبت نکرده اند.

اعتبار ارائه شده توسط این بانک 16738 میلیارد تومان یعنی 30 درصد منابع سپرده بانکی است. با توجه به زیان های انباشته در سال های گذشته، بانک موجودی نقدی بیشتری را حفظ کرده است تا هر زمان که سپرده گذاران بخواهند بتوانند در اسرع وقت نسبت به تسویه حساب اقدام کنند.

جستجوی سود بیشتر یکی از دلایلی است که بانک را به راه اندازی برنامه قرض الحسنه در سال 1403 سوق داد.

برنامه جدید بانک دی برای وام های اعتباری

بانک دی برای رهایی از زیان انباشته و ارائه تصویری بهتر نسبت به گذشته دریافته است که در شرایط فعلی خدمات وام برای مردم جذاب است و این خدمات به دلیل عدم سود برای بانک به صرفه است. به سپرده ها پرداخت می شود، از دو روز گذشته پرداخت شده است. کرزاد الحسنه اقدام به اعطای وام تا سقف 300 میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و 750 میلیون تومان برای مشتریان حقوقی در شعب بانک دی کرده است.

در طرح باران کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی می توانند با افتتاح حساب پس انداز در قرض الحسنه از امتیاز دریافت وام باران بهره مند شوند.

مدت سپرده برای دریافت وام در این طرح بنا به درخواست مشتری حداقل 1 ماه و حداکثر 12 ماه است و مدت بازپرداخت اقساط بسته به نیاز مشتری بین 6 تا 60 ماه متغیر است. حداقل میانگین مبلغ برای محاسبه امتیاز این وام 10 میلیون تومان و کارمزد وام 4 درصد محاسبه شده است.

جذب سپرده های بیش از 100 میلیارد تومان با کارمزد 4 درصد می تواند وضعیت بانک را بهبود بخشد و زیان آن را کاهش دهد و بانک برای حذف ماده 141 این اقدام را اجرا کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.