افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » دربی 103 بی کیفیت بود

  • کد خبر : 234442
اسمارتک نیوز » دربی 103 بی کیفیت بود

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، خداداد عزیزی درباره تساوی بدون گل تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دربی صد و سوم پایتخت اظهار داشت: نتوانستم بازی را تماشا کنم اما ظاهرا همه از دربی ناراضی بودند و معتقد بودند که بازی اینطور بوده است. با کیفیت پایین دربی های ما همیشه این گونه […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، خداداد عزیزی درباره تساوی بدون گل تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دربی صد و سوم پایتخت اظهار داشت: نتوانستم بازی را تماشا کنم اما ظاهرا همه از دربی ناراضی بودند و معتقد بودند که بازی اینطور بوده است. با کیفیت پایین دربی های ما همیشه این گونه بوده است زیرا مربیان ما از شکست در این مسابقه می ترسند. تماشاگران به دربی نیز حساسیت دارند و تیم ها دوست ندارند بازنده باشند و این باعث می شود مربیان در هنگام اعزام تیم خود به زمین محتاط باشند.

ترس از باخت به بازیکنان هم سرایت می کند

وی افزود: در دربی های کشورهای دیگر شاهد برگزاری مسابقات با کیفیت هستیم اما در ایران شاید از هر پنج دربی یک دربی خوب باشد. دربی خوبی هم داشتیم اما شاید در هر دربی شاهد بازی خوبی باشیم.

ملی پوش اسبق فوتبال ایران در مورد اینکه این تساوی به نفع استقلال بود یا پرسپولیس، گفت: به نظرم بیشتر به نفع سپاهان بود. درست است که سپاهان خیلی شکست خورده است اما همچنان یکی از قهرمانان است و البته تساوی استقلال و پرسپولیس به سود این تیم بود چرا که توانست جایگاه خود را در بالای جدول حفظ کند. .

عزیزی در پاسخ به برخی انتقادها درباره سبک بازی شاگردان جواد نکونام تصریح کرد: هر مربی سبک خودش را دارد و بحث در دربی جداست. دربی های تهران معمولا خوب پیش نمی رود. در این دیدارها کمتر شاهد صحنه ها و گل های حساس هستیم و بیشتر نتایج 0-0 و 1-1 است. هر تیم حداقل یک موقعیت گلزنی داشت و بازی با یک گل به پایان رسید. دربی ربطی به بازی تیم جواد نکنام ندارد و همیشه این کیفیت را داشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.