افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

واکنش آیت الله صدیقی به شایعات؛ امضای من را جعل کردند، دادستان باید پیگیری کند.

  • کد خبر : 234435
واکنش آیت الله صدیقی به شایعات؛  امضای من را جعل کردند، دادستان باید پیگیری کند.

به گزارش گروه سیاسی زندگیآیت الله صدیقی سرپرست امام جمعه تهران صبح امروز با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به دادستان تهران به اتهاماتی که در روزهای اخیر در فضای مجازی درباره زمین خواری مطرح شده بود، واکنش نشان داد. متن این نامه به شرح زیر است: بسم ا… رحمان الرحیم دادستان محترم عمومی و […]

به گزارش گروه سیاسی زندگیآیت الله صدیقی سرپرست امام جمعه تهران صبح امروز با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به دادستان تهران به اتهاماتی که در روزهای اخیر در فضای مجازی درباره زمین خواری مطرح شده بود، واکنش نشان داد. متن این نامه به شرح زیر است:

بسم ا… رحمان الرحیم

دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران
سلام

حوزه علمیه امام خمینی (ره) در چهارچوب اساسنامه خود، سالها پیش تصمیم به تأسیس مجتمع آموزشی و فرهنگی پیش از حوزه علمیه گرفت تا زمینه ورود نوجوانان و طلاب علاقمند به فراگیری دروس دینی و حوزوی را فراهم کند و این مرکز را تأسیس کند. اقدامات لازم را برای اخذ مجوزهای مقرر در قانون انجام داد.

بر این اساس لازم بود مؤسسه ای وابسته به حوزه علمیه امام خمینی (ره) تأسیس شود و بخشی از زمین متعلق به حوزه به آن مؤسسه برای تأسیس این مرکز حوزوی واگذار شود. بر این اساس فردی به نام آقای **** که پیش از این مورد اعتماد گروه بود مسئولیت نظارت و تشکیل پرونده اداری موسسه را بر عهده گرفت. اما متأسفانه شخص مذکور با سوء استفاده از اعتماد ما اقدام به تنظیم و ثبت اساسنامه و جعل امضاء و توزیع سهام با آن کیفیت بدون اطلاع مدیریت و مدیر منطقه و برخی همکاران و متأسفانه حتی بدون ورود و امضای من و تعدادی از اعضا ثبت شد و انجام شده است.

بنابراین موسسه ثبت شده با کیفیتی که در رسانه ها منتشر شد بدون اطلاع اینجانب و جهت گیری حوزه و برخلاف اهداف مصوب آن به ثبت رسیده است. لذا اینجانب کاظم صدیقی از سمت حوزه علمیه امام خمینی (ره) و به عنوان شهروند بدون توجه به سوابق قضایی و عناوین سیاسی اجتماعی تقاضای ثبت شکایت رسمی از شخص مذکور و سایر عوامل این بند را دارم. وی تحت عنوان جعل و خیانت در امانت اقداماتی را انجام داده است تا ابعاد این موضوع برای مردم عزیز ایران به ویژه مومنان روشن و شفاف شود.

کاظم صدیقی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.