افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

استاندار کردستان خدمات دولت سیزدهم کردستان را تشریح کرد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 234402
استاندار کردستان خدمات دولت سیزدهم کردستان را تشریح کرد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا صبح یکشنبه در نشست اصحاب رسانه کردستان اظهار داشت: بخشی از موفقیت استان مرهون تلاش رسانه های استان کردستان است که حلقه اتصال مردم و رهبری بودند و همه وقایع انقلاب را منعکس کردند. استانوی افزود: سال گذشته قول داده بودیم سال 1402 سال فعالیت عمرانی در استان […]

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا صبح یکشنبه در نشست اصحاب رسانه کردستان اظهار داشت: بخشی از موفقیت استان مرهون تلاش رسانه های استان کردستان است که حلقه اتصال مردم و رهبری بودند و همه وقایع انقلاب را منعکس کردند. استان
وی افزود: سال گذشته قول داده بودیم سال 1402 سال فعالیت عمرانی در استان باشد و بسیاری از پروژه های مورد نظر مردم به اتمام برسد.

وی با اشاره به پروژه های سفر دوم رئیس جمهور گفت: در سفر دوم رئیس جمهور پروژه های نیمه تمام بسیاری در استان راه اندازی شد که بازتاب زیادی به جای گذاشت.

استاندار کردستان اعلام کرد: پروژه راه آهن سنندج همدان با ایستگاه اصلی بار و ایستگاه مسافری در این راه آهن افتتاح شده است و به طور میانگین هر هفته 600 نفر از سفر قطار استفاده می کنند.

زارعی کوشا گفت: مجتمع پتروشیمی و اقلیم کردستان درخواست انتقال فرآورده های نفتی به جنوب کشور و کارخانه سیمان کردستان را داشتند و تلاش کردند. برای یک ایستگاه بار در سنندج و یک ایستگاه مسافربری در قارو در این حکومت استانی مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه نوسازی پالایشگاه سنندج به پایان رسیده است که نیمی از مشکلات زیست محیطی را حل کرد، افزود: برای کم آبی است سجاوه در آینده دست یابد.

وی رشد اقتصادی 10 درصدی کشاورزی در کردستان، تبدیل 5700 هکتار به اراضی آبی برای افزایش درآمد و بهره وری کشاورزان را از دیگر افتخارات استان در زمینه طرح های نیمه تمام دانست.

استاندار کردستان اضافه کرد: بیش از دو هزار پروژه بزرگ و کوچک را در استان شروع کردیم و هدف دولت این بود که پروژه های نیمه تمام تمام شود و پروژه های بزرگ زیادی تکمیل و به بهره برداری رسید.

زارعی کوشا اعلام کرد: پروژه کریدور پروژه بزرگی است و برای تکمیل آن بیش از یازده تلاش می شود. جستجوکردن ما در حال تامین منابع برای تکمیل این پروژه هستیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه راه روستایی کردستان گفت: شاخص راه های روستایی دو سال پیش 62 درصد بود اما امروز به 74 درصد رسیده ایم و تلاش می کنیم به میانگین کشوری برسیم.

استاندار کردستان به فعالیت های حوزه فرهنگی در استان پرداخت و گفت: تلاش کرده ایم تا بضاعت فرهنگی کردستان را وارد کشور کنیم و جشنواره های استانی، ملی و بین المللی برگزار و شاهد نشست هایی بوده ایم. هزاران ما در برنامه‌های فرهنگی مانند جشنواره‌های تئاتر خیابانی، جشنواره‌های کشاورزی، موسیقی عشایری ایرانی و مهمانی امت احمد عضوی از مردم بودیم.

وی با بیان اینکه امروز در حوزه گردشگری مذهبی، سلامت و دفاع مقدس در قالب راهیان نور گردشگر داریم، تصریح کرد: تعداد گردشگران استان به ویژه در شهرستان های مریوان و سروآباد بیش از 10 برابر است. نسبت به. تا سال ها قبل از کرونا رسیده است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری های کلان در استان اذعان داشت: از ابتدای دولت تمرکز ما بر تسهیل سرمایه گذاران بوده که زمینه سازی برای هلدینگ های کشور است. در نظر گرفتن مشارکت هایی داشته ایم مانند شستابنیاد مصطفان ستاد اجرایی فرمان امام آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در این استان اعلام کرده است.

وی با اعلام اینکه سرمایه گذاران خارجی از کشورهای عراق، روسیه و چین برای سرمایه گذاری وارد استان شده اند، یادآور شد: سال آینده همایش بزرگ سرمایه گذاری را در استان برگزار خواهیم کرد.

انجام مطالعات طرح جامع منطقه آزاد، تعامل دستگاه قضایی و دستگاه های نظارتی با مسئولان استانی، ادامه سفرها به شهرستان ها و قسمت بعد از ماه مبارک رمضان از دیگر موضوعات مطرح شده بود. فرماندار. کردستان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.