افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

آشنایی با خدمات جدید اپلیکیشن «تامین من».

  • کد خبر : 234363
آشنایی با خدمات جدید اپلیکیشن «تامین من».

به گزارش فرتاک نیوز، بهروز کبانی در گفتگویی با بیان اینکه اپلیکیشن خدمات غیر حضوری این سازمان به نام “به من عرضه کنهر دو نسخه اندروید و PWA که همزمان با هفته تامین اجتماعی در سال 1401 راه اندازی شد، بیان کرد: در حالی که افزایش پورتال های ارائه خدمات آفلاین برای تسهیل در ارائه […]

به گزارش فرتاک نیوز،

بهروز کبانی در گفتگویی با بیان اینکه اپلیکیشن خدمات غیر حضوری این سازمان به نام “به من عرضه کنهر دو نسخه اندروید و PWA که همزمان با هفته تامین اجتماعی در سال 1401 راه اندازی شد، بیان کرد: در حالی که افزایش پورتال های ارائه خدمات آفلاین برای تسهیل در ارائه خدمات و افزایش دسترسی مخاطبان به خدمات سازمان تامین اجتماعی، یکی از مواردی است که مهمترین اهداف استراتژیک سازمان از یک سو استفاده از فناوری های روز و همچنین جلوگیری از گسترش برخی اپلیکیشن های غیرمجاز است که به صورت غیرمجاز و گاها برخی از خدمات را با سوء استفاده از نام سازمان به صورت غیرقابل اعتماد ارائه کرده اند. اخذ هزینه از مخاطبان به منظور جلوگیری از تضییع حقوق این برنامه برای مخاطبان طراحی و اجرا شده است و برای تمامی ذینفعان سازمان امنیت روانی ایجاد می کند.

وی افزود: کلیه بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان می توانند با مراجعه به آدرس https://hamrah.tamin.ir و دریافت موارد فوق، به 53 خدمت ارائه شده در این سامانه از جمله مشاهده و اعتراض به سوابق پرداخت بیمه به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشند. سند درخواست سوابق تلفیقی، درخواست انواع یارانه های کوتاه مدت، هدایای عروسی، انعقاد قرارداد بیمه دانشجویی، نمایش خدمات درمانی، نمایش احکام و حقوق بازنشستگان، خدمات کارفرمایی و ….

مدیر فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال تامین اجتماعی ادامه داد: این نرم افزار در دو نسخه برای دانلود بر روی گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید و همچنین برای استفاده به عنوان وب اپلیکیشن طراحی و عرضه شده است. نیازی به دانلود یا بدون آپدیت نیست و کاربران می توانند در هر زمان با مراجعه به آدرس های درج شده از خدمات ارائه شده استفاده و بهره مند شوند.

کتابی بیان کرد: از جمله مهم ترین خدمات قابل ارائه در این سامانه مشاهده سوابق و اعتراض سوابق پرداخت بیمه، درخواست غرامت بیماری، درخواست کمک هزینه بارداری، درخواست هدیه ازدواج، نحوه محاسبه میزان مستمری بازنشستگی مشاهده نسخه های پزشکی وی به احکام و فیش های قانونی مستمری بگیران، استعلام وضعیت مستمری و خدمات مختلف مربوط به کارفرمایان، خدمات مشاوره لیست بازپرداخت هزینه های درمانی و امکان پرداخت حق بیمه اختیاری و … اشاره کرد.

وی در ادامه به ارائه لیست خدماتی که در دوره های بعدی درخواست تامین من ارائه خواهد شد، گفت: انعقاد و پرداخت قرارداد تکمیل سوابق بیمه ای کسری از ماه، درخواست بخشودگی جرایم کارفرما، نمایش فرم های مبنای محاسبه، صدور حساب های تسویه انتقال دهنده، ثبت نام درخواست پرداخت بدهی و پرداخت بدهی به صورت آنلاین، مکاتبات غیر حضوری بین کارفرمایان و شعب، رسید گواهی پرداخت حق بیمه ساختمانی، درخواست مستمری از کارافتادگی، محاسبه خرید خدمت سربازی، ایجاد کفالت /درخواست ابطال و ارسال لیست حق بیمه از جمله خدماتی است که در نسخه های بعدی درخواست تامین من ارائه خواهد شد.

مدیر فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 3.5 میلیون نصب بر روی تلفن همراه کاربران دارای سیستم عامل اندروید با میانگین روزانه بیش از 6000 نصب انجام شده است. در این مدت کاربران بیش از 20 میلیون بار از سامانه بازدید کرده و از امکانات سامانه بهره مند شده اند که نشان از استقبال عمومی از این اپلیکیشن دارد.

به گفته کتابی، بر اساس بازخوردهای دریافتی، بیش از 86 درصد کاربران از این برنامه راضی بوده اند.


برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.