افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

بهترین شامپو برای موهای رنگ شده.

  • کد خبر : 234336
بهترین شامپو برای موهای رنگ شده.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- عید است و همه در تب و تاب خرید هستند و کارهای نیمه کاره خود را تمام می کنند، در این میان خانم ها کار زیادی دارند، زیرا خانم ها باید امور خانه را اداره کنند، خانه را نظافت کنند و… این کار را بکنید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- عید است و همه در تب و تاب خرید هستند و کارهای نیمه کاره خود را تمام می کنند، در این میان خانم ها کار زیادی دارند، زیرا خانم ها باید امور خانه را اداره کنند، خانه را نظافت کنند و… این کار را بکنید و بعد به فکر چیدن سفره هفت سین و انتخاب لباس برای بچه های کوچک و همسرانشان باشید و در پایان به زیبایی خودشان می رسند. خب این موقع از سال ، آرایشگاه ها مملو از جمعیت است و اگر می خواهید ناخن هایتان را درست کنید باید یک ماه وقت بگذارید و زیباترین طرح های لاک های عید را بشناسید و بدانید مد و ترند زدن آنها چیست. برای اینکه مدتی نامناسب به نظر نرسید این کار بر کار خانم ها می افزاید اما در این بین یکی از مسائل اصلی رنگ مو است.

یعنی اکثر خانم ها باید در این سیزده روز در بهترین حالت خود باشند و موهایشان سفید نباشد، از شر موهایشان خلاص شده اند، زیبا شده اند و در عین حال جوانتر از سن واقعی خود به نظر می رسند. حالا ممکن است فکر کنید که رنگ کرده اید و تمام است، اما باید بعد از رنگ کردن، بیشتر مراقب موهای خود باشید و در این بین به دنبال شامپوی مناسب برای موهای رنگ شده باشید تا موهایتان نرم و وز نشود، حتی رنگ شما باید آخر. طولانی تر، به همین دلیل است که برخی از بهترین ها را در این مقاله ارائه می دهیم، پس با ما همراه باشید.

شامپو جوت یکی از بهترین شامپوهای بدون سولفات مناسب برای موهای رنگ شده است

در سال های اخیر، به دلیل اثرات مضر سولفات بر روی پوست سر و مو، مردم تمایل زیادی به استفاده از شامپوهای بدون سولفات دارند. همچنین، اگر چندین کار مانند پروتئین درمانی برای موهای آسیب دیده و کراتینه انجام داده اید، تنها گزینه ای که در بین شامپوها خواهید داشت، دسته بدون سولفات است. در این بین، حتی اگر موهای خود را رنگ کرده اید، باید به دنبال یک شامپوی بدون سولفات برای موهای رنگ شده باشید.

به دلیل وجود پروتئین هیدرولیز شده گندم و سرسین، این شامپو می تواند علاوه بر محافظت از موهای شما در برابر اشعه ماوراء بنفش و آسیب های محیطی، به افزایش ماندگاری رنگ موهای شما نیز کمک کند و اگر موهای شما در اثر تغییر رنگ آسیب دیده باشد، بسیار خوب است. انتخاب بسیار مناسبی است

بهترین شامپو برای موهای رنگ شده.

شامپو نئودرم یکی از بهترین شامپوهای بدون سولفات مناسب برای موهای رنگ شده است

بریم سراغ شامپوی مناسب برای موهای رنگ شده، شامپوی Nutrisol Neoderm است که علاوه بر بدون سولفات، حاوی موادی مانند بیوتین، کراتین، پروبیوتیک ها و روغن مورینگا است و به نرمی و لطافت موهای شما کمک می کند. می توانید روزانه از این شامپو استفاده کنید و از معجزه آن برای تقویت و ترمیم موهای خود به دلیل محتوای کراتین آن شگفت زده شوید. یکی از فواید عالی این شامپو افزایش ضخامت و درخشندگی مو، جلوگیری از شکستگی و وز مو و … می باشد.

بهترین شامپو برای موهای رنگ شده.

شامپو درمالیفت یکی از بهترین شامپوهای مناسب برای موهای رنگ شده بدون سولفات و نمک است.

بریم سراغ شامپوی دیگه که شامپوی موی درمالیفت ویتاکالر هستش که حاوی عصاره انار، کراتین، گل رز و هسته انگوره، ضمن اینکه موهای شما رو کاملا تمیز میکنه، رنگ موها رو هم تثبیت میکنه و از محو شدنش جلوگیری میکنه. علاوه بر این، این شامپو می تواند به خوبی از موهای شما در برابر اشعه UV خورشید محافظت کند. یکی از فواید ویژه این شامپو جلوگیری از تیرگی مو، جلوگیری از موخوره، زبری و خشکی و … می باشد.

بهترین شامپو برای موهای رنگ شده.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.