افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

نسخه های رسمی هواوی بند 9 لو رفت. ظاهری مشابه بند 8

  • کد خبر : 234306
نسخه های رسمی هواوی بند 9 لو رفت.  ظاهری مشابه بند 8

ردیاب تناسب اندام این غول چینی، هوآوی بند 9، احتمالا در آینده نزدیک عرضه خواهد شد. اکنون، پیش از عرضه رسمی، رندرهای احتمالی این دستگاه پوشیدنی فاش شده است. هوآوی پیش از این تیزر Band 9 را با عنوان «عصر جدید مچ بندها و بهبود ویژگی‌های خواب» منتشر کرده بود. اکنون رندرها نشان می دهد […]

ردیاب تناسب اندام این غول چینی، هوآوی بند 9، احتمالا در آینده نزدیک عرضه خواهد شد. اکنون، پیش از عرضه رسمی، رندرهای احتمالی این دستگاه پوشیدنی فاش شده است.

هوآوی پیش از این تیزر Band 9 را با عنوان «عصر جدید مچ بندها و بهبود ویژگی‌های خواب» منتشر کرده بود. اکنون رندرها نشان می دهد که Band 9 بسیار شبیه به نسل قبلی خود، Band 8 خواهد بود.

گزارش کردن گیزموچینانشریه آلمانی WinFuture رندرهای ظاهراً رسمی هواوی بند 9 را منتشر کرده است که طراحی آشنا را نشان می دهد. این بند دارای طراحی مشابه مدل قبلی با صفحه نمایش مستطیلی، گوشه های گرد و دکمه کناری است.

مشخصات احتمالی بخش 9 هواوی

این دستگاه پوشیدنی طیف گسترده ای از گزینه های رنگی و ویژگی های مختلف ردیابی تناسب اندام را ارائه می دهد. طبق گزارش ها هواوی این باند را در رنگ های مشکی، آبی، سفید، زرد و صورتی عرضه خواهد کرد. جنس نوار آبی احتمالاً پارچه بافتی خواهد بود، در حالی که سایر رنگ ها از نوارهای سیلیکونی معمولی استفاده می کنند.

از نظر سخت افزاری، به نظر می رسد Huawei Band 9 دارای صفحه نمایش لمسی 1.47 اینچی AMOLED با وضوح 194 در 368 پیکسل باشد.

همانند نسل قبلی، ظرفیت باتری احتمالاً 180 میلی آمپر ساعت خواهد بود. انتظار می رود این دستگاه دارای گواهینامه ضد آب 5 ATM باشد و از طریق بلوتوث و شبکه محلی بی سیم (WLAN) به تلفن های هوشمند متصل شود.

بند 9 هواوی

به نظر می رسد هواوی نیز استراتژی قیمت گذاری را حفظ کرده است. این باند احتمالا در اروپا با قیمت 59 یورو عرضه می شود. دقیقاً همان قیمت بند 8.

در حال حاضر هواوی تاریخ عرضه این دستگاه پوشیدنی را اعلام نکرده است. احتمالا به زودی هواوی اطلاعات و تاریخ عرضه رسمی این محصول را اعلام خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.