افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

تنوع زندگی و فرهنگ محلی در گلستان جذابیت های سفر با قطار را دو چندان می کند

  • کد خبر : 234303
تنوع زندگی و فرهنگ محلی در گلستان جذابیت های سفر با قطار را دو چندان می کند

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، سید مهدی ماهیایی در دیدار با مدیران شرکت گردش راه آهن ایران (فدکس) با اشاره به طرح توسعه حمل و نقل ریلی و به وی با اشاره به جذابیت سرمایه گذاری در صنعت ریلی گفت: راه آهن ایران طولانی ترین راه […]

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، سید مهدی ماهیایی در دیدار با مدیران شرکت گردش راه آهن ایران (فدکس) با اشاره به طرح توسعه حمل و نقل ریلی و به وی با اشاره به جذابیت سرمایه گذاری در صنعت ریلی گفت: راه آهن ایران طولانی ترین راه آهن و طولانی ترین شبکه ریلی ثبت شده در جهان است و ما پنجمین کشوری هستیم که راه آهن آن ثبت جهانی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان افزود: راه آهن ایران با توجه به قدمت، گستردگی و اعتباری که در این زمینه دارد، در صورت تخصیص سرمایه گذاری کافی و ورود بخش خصوصی می تواند نقش مهمی در جذب و جابه جایی گردشگر داشته باشد. و در حالی که تعداد سوانح رانندگی در کشور ایران را در راس کشورهای پرخطر جهان در حمل و نقل جاده ای قرار داده است و ناوگان هوایی نیز به دلیل وابستگی به محصولات صنعت هوانوردی در سایر کشورها با محدودیت های زیادی برای گسترش آن مواجه است. کشورها. صنعت راه آهن می تواند نقش مهمی در این زمینه داشته باشد.

معاون استاندار با برشمردن اهمیت صنعت ریلی کشور با اشاره به سیاست های ابلاغی مدیریت (بند 18) گفت: در این حوزه اولویت حوزه ریلی در حوزه حمل و نقل همواره مورد تاکید بوده است.

وی افزود: از سوی دیگر تنوع بومی و فرهنگی گلستان و تاکید بر گسترش گردشگری در جوامع محلی جذابیت سفر با قطار را دوچندان کرده و قدرت بالایی در جلب توجه گردشگران داخلی و خارجی خواهد داشت. با این وسیله نقلیه سفر کنید

به گفته سید مهدی محیایی، «راه آهن ایران» اولین راه آهن غرب آسیا و اولین میراث صنعتی ایران است که به ثبت جهانی رسیده است که از اقوام عرب، لر، فارس، ترک، مازنی و ترکمن و … می آید. و همچنین از آبهای خلیج فارس به دریای خزر و 2 رشته کوه زاگرس و البرز می گذرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ادامه داد: این پروژه ها می توانند به مقصد گردشگری تبدیل شوند و علاوه بر رونق اشتغال، درآمد ارزی کریدورهای شمالی و جنوبی کشور را تامین کنند.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع تبصره 18 اشاره کرد و گفت: بند الف تبصره 18 حاکی از پرداخت تسهیلات کم بهره برای افزایش تولید و اشتغال است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.