افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
6

سبک بلند اما غیر رسمی مهرآوه شریفی نیا; بازیگر سریال لیلی هم تیره و هم جسور!

  • کد خبر : 23429
سبک بلند اما غیر رسمی مهرآوه شریفی نیا;  بازیگر سریال لیلی هم تیره و هم جسور!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز مهراوه شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون متولد 8 فروردین 1360 در تهران است که فعالیت هنری خود را از سال 1368 آغاز کرد. مهراوه شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما تحصیل کرد اما به دلایلی از ادامه تحصیل در این رشته انصراف […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز مهراوه شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون متولد 8 فروردین 1360 در تهران است که فعالیت هنری خود را از سال 1368 آغاز کرد. مهراوه شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما تحصیل کرد اما به دلایلی از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. . وی در حال حاضر دارای دیپلم ریاضی و فیزیک و فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه هنر تهران است. او در سال 2018 جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم Diamante ایتالیا را برای فیلم کوتاه Pave دریافت کرد. از آثار مهرآوه شریفی نیا می توان به بازیگر، سرگیجه، گورکن، مری پاپینز، دزد عروسک، قلب یخی، دارخونگاه، دل، پرس حول و حوش من و اگر باران ببارد اشاره کرد. جالب است بدانید که این بازیگر جوان و با استعداد تا حدودی با سبک های جنجالی که تا به امروز به نمایش گذاشته است نیز شناخته شده است، به عنوان مثال استایل کژوال و جنجالی او در جشنواره بین المللی فیلم ماربلا اسپانیا بسیار پرطرفدار است. و سروصدا به پا کرد و تا حدودی انتقادات تند منتقدان را به دنبال داشت.

برای آشنایی بیشتر با مهرآوه شریفی نیا، بد نیست بدانید پدرش محمدرضا شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان از معلمان و پیشکسوتان سینمای ایران هستند و او یک خواهر به نام ملیکا دارد که او نیز بازیگری مانند مهرآوا است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از استایل های زیبا و جذاب مهرآوه شریفی نیا آشنا شوید.

استایل مهرآوه شریفی

استایل جسورانه مهراوه شریفی نیا در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مهرآوه شریفی نیا استایل شخصی غیررسمی دارد و بیشتر اوقات ترجیح می دهد ساده و در عین حال راحت لباس بپوشد. او برای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر پالتویی قرمز رنگ با المان های مشکی و تیره انتخاب کرد و همانطور که از تصاویر زیر می بینید این انتخاب جسورانه و موفق بوده است. فراموش نکنید خانم هایی که از رنگ های تند در استایل های خود چه کژوال و چه کلاسیک استفاده می کنند، افرادی جسور و با اعتماد به نفس هستند. مهراوه شریفی نیا یکی دیگر از این هنرمندان زن کشورمان است.

استایل مهرآوه شریفی

استایل مهرآوه شریفی

سبک تاریک و جنجالی مهرآوه شریفی نیا در جشنواره بین المللی فیلم ماربیا

سبکی که مهرآوه شریفی نیا برای شرکت در جشنواره بین المللی فیلم ماربلا در اسپانیا انتخاب کرد، با واکنش جالب کاربران مواجه شد، طبیعتا برخی آن را تحسین کردند و برخی خواهان استایل رسمی تری برای مهراوه بودند. این انتقادات به حدی بود که مهرآوه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به این انتقادات پاسخ داد و واکنش نشان داد. او برای این جشنواره همانطور که در تصاویر زیر می بینید به سراغ تیپ تیره رفته و برای تکمیل تیپ خود از اکسسوری طلایی و براق استفاده کرده است.

استایل مهرآوه شریفی

استایل مهرآوه شریفی

مهراوه بار دیگر در اکران فیلم «پرسه در هاوال من» در کنار خانواده لباس پوشید.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، مهرآوه شریفی نیا استایل شخصی غیررسمی دارد و لباس راحتی، لباس غیر رسمی است. این لباس ها از جمله لباس های راحت و زیبایی هستند که معمولا در مجالس و مراسم غیررسمی پوشیده می شوند. البته غیر رسمی بودن به این معنی نیست که این لباس ها لباس ورزشی محسوب می شوند، لباس راحتی با لباس ورزشی متفاوت است. برای آشنایی بیشتر با این استایل بهتر است به لباس های تصویر زیر دقت کنید چرا که به جز مهراوه بقیه اعضای خانواده اش مثل او لباس راحتی می پوشند.

استایل مهرآوه شریفی

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و سبک مهراوه شریفی نیا به چشم می خورد؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.