افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

این مانتو و شلوار را در تابستان نپوشید. استایل تابستانی فیلتری نیست که اصول خودش را داشته باشد!

  • کد خبر : 23426
این مانتو و شلوار را در تابستان نپوشید.  استایل تابستانی فیلتری نیست که اصول خودش را داشته باشد!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز با شروع فصل تابستان و روزهای گرم سال، خوب است اصول و قواعد و بایدها و نبایدهای سبک تابستانی را بدانید. از آنجایی که گرمای این روزها بیشتر از زمان های دیگر برای همه ما دردسر ایجاد می کند، قبل از هر چیز باید به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز با شروع فصل تابستان و روزهای گرم سال، خوب است اصول و قواعد و بایدها و نبایدهای سبک تابستانی را بدانید. از آنجایی که گرمای این روزها بیشتر از زمان های دیگر برای همه ما دردسر ایجاد می کند، قبل از هر چیز باید به تازگی و سبکی لباس ها در استایل تابستانی توجه کنید. بنابراین در انتخاب لباس برای فصل تابستان نباید تنها به طراحی و زیبایی آن توجه کنید، زیرا ویژگی های مهم تری نسبت به این دو مورد وجود دارد که قبل از انتخاب یک مانتو یا شلوار تابستانی مناسب باید به آن ها توجه کنید. پس فراموش نکنید که استایل تابستانی باید نقش یک خنک کننده را برای شما بازی کند تا گرمای تابستان تشدید نشود. با توجه به نوع پوششی که در ایران دارند، می توان گفت که خانم ها استایل های لایه باز را تجربه می کنند، بنابراین تا حد امکان باید تمام لایه های استایل، نخی و سبک را انتخاب کنند تا در نهایت استایلی مناسب برای خود داشته باشند. فصل . بنابراین جنس مانتو یا شلوار تابستانی که انتخاب می کنید تا حدودی در تناسب آن لباس تاثیر دارد.پیشنهاد ما برای تابستان امسال یک مانتو نخی با پارچه نخی است.

زیرا همانطور که از نامش پیداست این نوع پارچه از الیاف درخت پنبه تهیه می شود و لباس هایی که با این نوع پارچه تهیه می شوند بسیار سبک هستند و از گرمازدگی جلوگیری می کنند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با مزایا و معایب استایل تابستانی 1402 آشنا شوید.

این لباس را در تابستان نپوشید.

کت لنین بپوش کت کرپ و آستر ممنوع است.

همانطور که مانتوهای کرپ کتی برای فصل بهار مناسب هستند، برای فصل تابستان مناسب نیستند، زیرا این مانتوها دارای پارچه های ضخیم هستند و معمولاً دارای لایه لایه دار یا آستر گلدوزی شده هستند، بنابراین بدن را گرمتر از سایر لباس ها نگه می دارند. بنابراین برای تابستان نباید در کمد خود به سراغ مانتوهای کرپ بروید، در عوض می توانید به جای این مانتوهای بهاره از کت های کتان استفاده کنید زیرا کت های کتان برای تابستان به شدت توصیه می شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پارچه کتان از الیاف درخت کتان درست می‌شود و بسیار سبک و خنک است، بنابراین در تهیه و طراحی لباس‌های مناسب تابستان بسیار مفید است.

این لباس را در تابستان نپوشید.

این لباس را در تابستان نپوشید.

پوشیدن کافتان; پوشش های جاذب و لایه ای ممنوع است.

یکی از نکاتی که در انتخاب مانتو تابستانی باید به آن توجه کنید این است که مانتوهای باز یا جاذب گزینه های مناسبی برای تابستان نیستند، زیرا لباس های جاذب باعث می شوند احساس گرما و ناراحتی بیشتری داشته باشید و باز شما را مجبور به لباس پوشیدن می کند. در لایه ها پیشنهاد ما این است که با انتخاب کتانی پنبه ای جلو بسته به عنوان مانتو از این سبک ها دوری کنید. این کتانی ها تناسب راحت و آزاد دارند و معمولا از پارچه های نخی و سبک تهیه می شوند، فراموش نکنید که ترکیب این مانتوها اصلا کار سختی نیست زیرا فقط باید یک کفش مناسب و شال یا روسری انتخاب کنید.

این لباس را در تابستان نپوشید.

این لباس را در تابستان نپوشید.

شلوار یا دامن پارچه ای بپوشید؛ جذب شلوار جین ممنوع است.

یکی دیگر از بایدها و نبایدهای سبک تابستانی که باید به آن توجه کنید این است که تا می توانید از پوشیدن شلوار جین تنگ یا حتی شلوار جین سنگین خودداری کنید. زیرا شلوار جین پارچه های سبکی ندارد و در طولانی مدت باعث ناراحتی و احساس گرما می شود. در عوض بهتر است به جای این شلوار شلوار یا دامن بپوشید تا در کنار راحتی استایلی تابستانی و جذاب را تجربه کنید. فراموش نکنید که بدن شما گرما تولید می کند و دمای بدن شما بالاتر از دمای هوای محیط است، بنابراین سعی کنید لباس های روشن بپوشید تا تحمل گرما را برای شما راحت تر کند.

این لباس را در تابستان نپوشید.

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.