افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » مدیرعامل جدید فدراسیون والیبال معرفی شد

  • کد خبر : 234250
اسمارتک نیوز » مدیرعامل جدید فدراسیون والیبال معرفی شد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، همانطور که گفته شد این اتفاق افتاد و میلاد تقوی به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون والیبال انتخاب شد. مجمع انتخاباتی فدراسیون سرانجام پس از شش ماه رهبری وحید مرادی صبح دیروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. محمود افشاردوست، پیمان اکبری، میلاد تقوی، امیرحسین مجاری و محمد […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، همانطور که گفته شد این اتفاق افتاد و میلاد تقوی به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون والیبال انتخاب شد. مجمع انتخاباتی فدراسیون سرانجام پس از شش ماه رهبری وحید مرادی صبح دیروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. محمود افشاردوست، پیمان اکبری، میلاد تقوی، امیرحسین مجاری و محمد منصوری نامزدهای ریاست فدراسیون والیبال بودند و غیبت منصوری در مجمع انصراف تلقی شد. افشاردوست اولین کاندیدایی بود که در پاورپوینت برنامه های خود را برای اعضای مجمع تشریح کرد. بعدی اکبری بود که البته از کاندیداتوری انصراف داد. پس از آن تقوی کاندیدای اصلی ریاست فدراسیون نفر دوم پشت سکو قرار گرفت. در ادامه کلیپی از افتخارات والیبال و روزهای پر هیجان والیبال پخش شد و سپس تقوی در پاورپوینت به تشریح برنامه های خود پرداخت. او سوگند یاد کرد که برای حفظ منافع ایران هر دشمنی را بکشد و با هیچ باند و گروهی برادری نکند. او متعاقباً به طور دوره ای بازنشسته شد.
به این ترتیب مجمع خیلی زود به رای گیری رسید و از مجموع 67 رای، 61 رای به نام تقوی به صندوق ریخته شد و افشاردوست 6 رای کسب کرد.
به این ترتیب تقوی تا چهار سال آینده سکاندار والیبال شد. نامزدی که پس از شمارش آرا توسط لنزهای دوربین عکاسان و فیلمبرداران رسانه ای شکار شد. جالب اینجاست که محمدرضا داورزنی، رئیس سابق فدراسیون و عضویت در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی نیز یکی از کسانی بود که در مجمع حضور یافت و رای آورد. در ادامه پس از انتخاب رئیس جدید فدراسیون والیبال، مجدداً وحید مرادی با 59 رای نایب رئیس اول شد و فریبا محمدیان با 57 رای نایب رئیس دوم شد. در ادامه مهدی اسلامی با 64 رای به عنوان خزانه دار باقی ماند. انتخاب کارشناس از تیم های پدیده بلوری زاده و منوچهر پورحسن به دلیل به حد نصاب نرسیدن آراء آنها به مجمع بعدی موکول شد و محسن ترابی با پیشنهاد شروین اسبقیان نایب رئیس به عنوان دبیر فدراسیون انتخاب شد. رئیس مسابقات قهرمانی ورزش وزارت ورزش و جوانان و دست نشاندن اعضای مجمع.

تقوی: اولویت ما اصلاح امور فدراسیون والیبال است
تقوی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون والیبال گفت: انتخابات فدراسیون والیبال کاملا قانونی برگزار شد و قانون سرلوحه کار ما بوده است و دکتر اسبقیان خیلی شفاف در مورد روند انتخابات فدراسیون صحبت کردند. و همین کافی است. ما معتقدیم که داشتن میزبان خوب کمک زیادی به ایجاد انگیزه در هواداران می کند. ما سعی می کنیم موانعی را که ساده نیستند و بر سر راه وجود دارند، از بین ببریم.»
وی یادآور شد: زمان زیادی نداریم و تمرکز تیم ملی از اواخر فروردین ماه آغاز می شود، کار سختی برای راهیابی به المپیک در پیش داریم اما ناامید نیستیم، رسیدن به هدف بخشی است. تاریخ است، اما ما هر کاری که ممکن است انجام خواهیم داد تا تیم مقابل رقیب در بهترین شرایط قرار گیرد.»
رئیس جدید فدراسیون درباره برنامه های خود گفت: اولویت ما اصلاح امور فدراسیون والیبال است و به نظر من ساختار اداری و اجرایی فدراسیون با وجود موفقیت هایی که تیم ملی کسب کرده یکدست نیست. فضای بسیار خوبی برای حرکت به سمت یک فدراسیون حرفه ای است و اولویت ما این است که هر چه زودتر و در چهار سال آینده ساختاری پویا در فدراسیون والیبال وارد کنیم.
تقوی درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گفت: ساختار انتخاب مربی درست بود، در مورد گزینه ای که انتخاب شد صحبتی نمی کنم، اگر من سرمربی بودم از آن روش برای انتخاب سرمربی استفاده می کردم. امیدوارم کادر مربیگری منتخب و مربیان ایرانی که در کنارشان خواهند بود هر کاری که ممکن است برای شادی مردم انجام دهند.»

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.