افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

تفاوت کت و کت کتان; نحوه شکل دادن به لباس، از کاغذ براق گرفته تا پایه ساده را بیاموزید

  • کد خبر : 23405
تفاوت کت و کت کتان;  نحوه شکل دادن به لباس، از کاغذ براق گرفته تا پایه ساده را بیاموزید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شومیز پوششی زنانه است که بیشتر در تمام تیپ ها و استایل های خانم ها استفاده می شود، اما این پوشش بیشتر توسط خانم ها در مجالس و مهمانی های نیمه رسمی و دوستانه استفاده می شود. جالب است بدانید که کاغذ را می توان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شومیز پوششی زنانه است که بیشتر در تمام تیپ ها و استایل های خانم ها استفاده می شود، اما این پوشش بیشتر توسط خانم ها در مجالس و مهمانی های نیمه رسمی و دوستانه استفاده می شود. جالب است بدانید که کاغذ را می توان نه تنها برای مهمانی ها، بلکه برای خیابان نیز به عنوان شنل استفاده کرد. بنابراین، اگر می خواهید تابستان امسال را شیک و راحت سپری کنید، بهتر است یک کت یا یک کت کتان در کمد لباس خود داشته باشید. حال در ادامه این مقاله می خواهیم به یکی از سوالات متداول دنیای مد و فشن پاسخ دهیم که در مورد تفاوت قاب و کاغذ است; پس اگر این تفاوت برای شما سوال است، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با این تفاوت و سبک های مختلف هر کدام آشنا شوید. شاید برای شما عجیب باشد اما پایه ها و کت های کتان تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند، در واقع پایه ها نوعی مانتو کتان هستند که ارتفاع کوتاه تری دارند و می توان گفت که بر خلاف کتانی ها معمولا ساده و تک رنگ این مدل از مانتوها بیشتر در برش هایی از طول 70 تا 85 سانتی متر دوخته می شود و دارای طرح ها و رنگ های مختلف می باشد.

برای انتخاب لباس تابستانی به شما پیشنهاد می کنیم ابتدا از مواد نخی استفاده کنید و از ملحفه هایی با پارچه های مصنوعی و پلاستیکی استفاده نکنید زیرا این نوع پارچه ها در هوای گرم می توانند به طور جدی شما را اذیت کنند و بدن شما را به شدت عرق کند. .

تفاوت کت کتان و کت

این شما هستید و ترند سبک تابستان 1402; ژاکت و شلوار مدل مامان

پوشیدن کت های پارچه ای یا کت چندان سخت نیست. این سبک از مانتوهای زنانه به راحتی با انواع شلوارها ترکیب می شود اما جالب است بدانید که با یک شلوار در استایل اسپرت و کژوال شما معجزه می کنند. بنابراین، برای داشتن یک سبک متفاوت و مد روز، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کوه را با دوش به سبک مادری بچینید و برای تکمیل لباس خود، ون های نسبتاً تخت یا نخی بپوشید. البته ساق ها هم می توانند اکسسوری های خوبی باشند اما در کل این مدل ها برای شلوارهای گشاد یا بوت کات پیشنهاد می شود.

تفاوت کت کتان و کت

تفاوت کت کتان و کت

معجزه شلوار گونی در کنار کت کتان

شلوار کیف یکی از شلوارهای شیک و مد روز 1402 است که نه تنها با یک کت کتان، بلکه حتی با هر نوع کتی می تواند معجزه کند. البته فراموش نکنید که نوع جین این شلوار برای استایل های کژوال و راحت، بیشتر استایل های کلاسیک و رسمی مناسب است; برای استایل های کلاسیک می توانید از شلوار پارچه ای نیم کیف استفاده کنید. برای ترکیب مونته با شلوار گشاد دقت کنید که قد شلوارتان زیاد بلند نباشد زیرا در این صورت نامتجانس به نظر می رسید پس کیف های کوتاه را توصیه می کنیم. اگر علاقه ای به پوشیدن شلوارک ندارید، می توانید ساک بلند بپوشید، اما کیف های متوسط ​​را فراموش کنید زیرا برای این نوع استایل مناسب نیستند.

تفاوت کت کتان و کت

تفاوت کت کتان و کت

شلوار لاغر یا تناسب مادر را فراموش نکنید

درست است که شلوارهای مامان و گشاد، انتخاب‌های محبوب‌تری برای ظاهر شیک هستند، اما این دلیلی نمی‌شود که از شلوارهای لاغر یا مامان‌آمیز غافل شویم. هم لباس های مامان و هم شلوارهای تنگ از جمله شلوارهایی هستند که با هر مدلی می توانند معجزه کنند، بنابراین می توانند ظاهری جذاب برای لباس ها و کت های کتان ایجاد کنند. جالب است بدانید که این مدل شلوارها برای مانتوهای کوتاه مانند مانتو نیز مناسب هستند.

تفاوت کت کتان و کت

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.