افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان

  • کد خبر : 234049
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان

۲۷ / ۱۲ / ۱۴۰۲ – ۰۰:۰۰:۰۰ پرسپولیس از هفته بیست و یکم و آخرین بازی قبل از پایان سال به مصاف پیکان می رود. به گزارش ایلنا، پرسپولیس پس از تساوی در دربی که نتوانست فاصله خود با استقلال را به صفر برساند، حالا به دنبال سه امتیاز از 10 بازی باقی مانده تا […]


۲۷ / ۱۲ / ۱۴۰۲ – ۰۰:۰۰:۰۰





پرسپولیس از هفته بیست و یکم و آخرین بازی قبل از پایان سال به مصاف پیکان می رود.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس پس از تساوی در دربی که نتوانست فاصله خود با استقلال را به صفر برساند، حالا به دنبال سه امتیاز از 10 بازی باقی مانده تا پایان فصل است که در مرحله اول میزبان پیکان خواهد بود. . این دیدار از ساعت 18:45 در ورزشگاه آزادی با حضور هواداران برگزار می شود.

علیرضا بیرانوند مدافع مطمئن قرمزها که در دربی توانست دروازه خود را بسته نگه دارد قطعا در این بازی هم چاره ساز خواهد بود.

کنعانی زادگان که به دلیل 4 اخطاره شدن در دیدار با فولاد از دربی کنار گذاشته شده بود می تواند پرسپولیس را در این دیدار همراهی کند. گلسیانی نیز به دلیل مصدومیت دربی را از دست داد اما در دیدار مقابل پیکان با صلاحدید کادر فنی می تواند به میدان برود تا او و کنعانی در قلب خط دفاعی قرار بگیرند. دانیال اسماعیلی در سمت راست و عبدالکریم حسن در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس را تکمیل خواهند کرد.

خط وسط ارتش سرخ با محرومیت سروش رفیعی دستخوش تغییراتی می شود و یکی از سینا اسد بیگی و محمد خدابنده لو باید در کنار مسعود ریگی قرار بگیرد و خدابنده لو فردا شانس بیشتری برای بازی دارد. اسمار اوستون اورونوف را به عنوان وینگر چپ و مهدی ترابی را به عنوان وینگر راست انتخاب خواهد کرد.

برای خط حمله نیز مانند بازی های گذشته عیسی آل کثیر در نقطه حمله بازی می کند و امید عالیشاه در کنار او خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، گیورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابندلو، مهدی ترابی، استون ارونوف، عیسی آل کثیر و امید عالیشاه.


انتهای پیام/




نرم افزار موبایل ایلانا


تلگرام خبری

همراه اول - همراه مکانیک - آچار.

درست

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.