افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

اعطای اعتبار با اعتبارسنجی سیم کارت محصول نوآورانه

  • کد خبر : 233852
اعطای اعتبار با اعتبارسنجی سیم کارت محصول نوآورانه

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت کسب و کار هوشمند، «هشتمین جشنواره ملی نوآوری های بزرگ ایران» با هدف توسعه اقتصاد ملی و حمایت از نوآوری های ملی تحت حمایت فناوری و صنعتی شریف در تاریخ 30 اسفند 1302 برگزار شد. دفتر توسعه نوآوری در تالار جباربان دانشگاه. صنعتی شریف با محوریت […]

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت کسب و کار هوشمند، «هشتمین جشنواره ملی نوآوری های بزرگ ایران» با هدف توسعه اقتصاد ملی و حمایت از نوآوری های ملی تحت حمایت فناوری و صنعتی شریف در تاریخ 30 اسفند 1302 برگزار شد. دفتر توسعه نوآوری در تالار جباربان دانشگاه. صنعتی شریف با محوریت نوآوری محصول، نوآوری خدمات، نوآوری فرآیند و نوآوری در کسب و کار انجام شد و محصول «اعطای اعتبار با اعتبار سیم کارت» موفق به دریافت گواهی تشخیص و لوح طلا شد.

به عنوان بازوی دیجیتال همراه اول با همکاری شرکت خدمات هوشمند موبایل لوتوس از آبان ماه 1402 با تجهیز بخش مالی خود به فناوری های فین تک، وارد عرصه اعطای اعتبارات خرد به دارندگان سیم کارت دائمی همراه اول شد که قابل استفاده است. در شبکه حلقه باز

از آنجایی که محصول اعتباری برای کمک به کاربران برای برآوردن نیازهای روزانه و مکرر آنها طراحی شده است، جامعه بزرگی از گروه های درآمدی مختلف را هدف قرار داده است. نکته قابل توجه این است که رفتار اعتباری مورد مطالعه در این سرویس با رفتار بانکی کاربران متفاوت است. به همین دلیل کاربرانی که سابقه مثمر ثمری در دریافت تسهیلات بانکی ندارند نیز می توانند از مزایای خدمات اعتباری با اعتبارسنجی سیم کارت با عملکرد اعتباری مناسب در اکوسیستم بهره مند شوند.

یکی از ویژگی های این سرویس امکان استفاده از آن در یک حلقه باز خواهد بود. در نتیجه، کاربرانی که خدمات اعتباری برای آنها در اپلیکیشن آوانو فعال شده است، می توانند از طریق کارت آوانو از اعتبار خود به طرق مختلف استفاده کنند.

شایان ذکر است سرویس اعتباری در سال جاری به صورت محدود در اختیار کاربران قرار گرفت و با توجه به نتایج موفقیت آمیز به دست آمده، این سرویس در سال آینده به صورت گسترده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=233852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.