افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » عنایتی: پرسپولیس خطرناک است

  • کد خبر : 233752
اسمارتک نیوز » عنایتی: پرسپولیس خطرناک است

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: دیدار با پرسپولیس سخت و ظریف است و این تیم یکی از مدعیان اصلی هستند و باید تمرکز کنیم و به نتیجه مطلوب برسیم. بعد از […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: دیدار با پرسپولیس سخت و ظریف است و این تیم یکی از مدعیان اصلی هستند و باید تمرکز کنیم و به نتیجه مطلوب برسیم. بعد از بازی با ملوان ریکاوری خوبی داشتیم تا به آنچه می خواهیم در زمین برسیم و بازیکنان در بهترین شرایط ممکن قرار بگیرند. در دو دیدار قبلی به نتیجه مطلوب رسیدیم و در این دیدار نباید اشتباه کنیم. پرسپولیس تیم باتجربه ای است و اشتباه مقابل این تیم جواب می دهد. امیدوارم بازیکنانم تمرکز کامل روی زمین داشته باشند تا بتوانیم به نتیجه ایده آل برسیم.

وی افزود: در نیم فصل بازی های خوبی انجام دادیم اما کم تجربه به ما کمک کرد. خدا را شکر بازیکنان اعتماد به نفس پیدا کرده اند تا علاوه بر فوتبال زیبا به دنبال نتیجه باشند. جدول بسیار مساوی داریم و سعی می کنیم در این فصل رده بندی خوبی داشته باشیم.

عنایتی درباره استراتژی تیمش در آینده گفت: هر اتفاق بدی که قرار بود بیفتد قبلا برای بازیکنان رخ داده است و من این احساس را دارم که اگر شرایط را با آرامش بیشتری پیش ببرم با مشکل بزرگی مواجه می شویم. تیم بزرگی از گذشته فوتبال ایران و کارخانه ایران خودرو به سراغ ما آمده است و باید آبروی خود را حفظ کنیم و با تلاش به سمت موفقیت حرکت کنیم. شاید ما طرفداران زیادی نداشته باشیم اما خیلی ها در کارخانه چشم به تیم ما دارند و هزینه های زیادی را برای ورزش این تیم خرج می کنند و ما مسئول این مشکلات هستیم. باید به نتایجی در خور شأن این زائران برسیم که خوشحال شوند.

عنایت در مورد اینکه آیا بعد از دیدن داربی هدفت باخت به پرسپولیس یا بردن پرسپولیس نیست؟ وی تصریح کرد: شرایط داربی خاص است. دید ما رو به جلو است و بر اساس افکارمان سعی می کنیم مالکانه بازی کنیم و تاکتیک هایمان را به تیم حریف دیکته کنیم. پرسپولیس تیم باهوشی و یکی از خطرناک ترین تیم هاست و باید روی کل بازی تمرکز کنیم.

سرمربی تیم پیکان در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در دیدار مقابل پرسپولیس همانند بازی با سپاهان گفت: تیم ما جوان است و اگر تبلیغات زیادی می شد حتما دیده می شدند. تیم ما جوان است و اگر به رتبه خوبی برسیم سعی می کنیم بازیکنان جوان بیشتری را معرفی کنیم. پیکان سال هاست که استعدادها را معرفی می کند و سعی می کنیم همین رویه را طی کنیم.

وی درباره داوری نیز گفت: نمی خواهیم به این موضوع اشاره ای کنیم و تنها خواسته ما رعایت عدالت در صحنه است.

عنایتی درباره اتفاقات بازی با ملوان نیز گفت: ممکن است واکنش هایی نسبت به شرایط بازی داشته باشیم اما بعد از 90 دقیقه با هم دوست هستیم و نباید چالش ها را از زمین خارج کرد. تارتار در مصاحبه خود گفت که آن روز روز سیاه فوتبال بود. برای همه مربیان روزهای سفید و سیاه زیادی وجود دارد. همه ما یک رابطه حرفه ای داریم و اگر چالشی در آن بازی وجود داشت عذرخواهی می کنم. ادامه دادن به چالش های بازی چیز خوبی نیست. ما هم در این مورد صحبت کردیم و برای شما آرزوی موفقیت در آینده دارم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=233752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.