افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

می خواهیم عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

  • کد خبر : 233650
می خواهیم عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

ملوان بندرانزلی سرمربی تیم ابراز امیدواری کرد شاگردانش با درس گرفتن از شکست هفته گذشته مقابل صنعت نفت عملکرد خوبی داشته باشند. مهدی تارتار مربی تیم فوتبال بندرانزلی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان گفت: فکر می کنم بازی بسیار سختی خواهیم داشت، هفته گذشته به ما نشان داد که انگیزه […]

ملوان بندرانزلی سرمربی تیم ابراز امیدواری کرد شاگردانش با درس گرفتن از شکست هفته گذشته مقابل صنعت نفت عملکرد خوبی داشته باشند.

مهدی تارتار مربی تیم فوتبال بندرانزلی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان گفت: فکر می کنم بازی بسیار سختی خواهیم داشت، هفته گذشته به ما نشان داد که انگیزه خوبی نداریم و تلاش نمی کنیم. خیلی سخت است، ما در مشکل هستیم، خواهیم بود. تیم های انتهای جدول واقعا کار را برای ما سخت می کنند و باید این مشکل را حل کنیم. من بازیکنان را دوست دارم، سعی می کنیم در جلسات آنالیز با آنها صحبت کنیم و آنها می دانند که برای موفقیت باید بیشتر تلاش کنند.

وی ادامه داد: مصمم هستیم با توجه به اینکه هفته گذشته امتیازی کسب نکردیم با کسب این سه امتیاز به روند خوب خود برگردیم. کسب این سه امتیاز برای ما بسیار مهم است. امیدواریم کمتر اشتباه کنیم و موفق باشیم. از همه هواداران می خواهم قبل از سال جدید ما را تنها نگذارند. من می دانم که تقریباً سال جدید است و شما مشکلات زیادی دارید. فردا به حضور شما نیاز داریم تا با انرژی بیشتری بازی را ادامه دهیم.

تارتار درباره غیبت های تیمش در بازی فردا گفت: مصدوم داریم و نمی خواهم نام آنها را بگویم چون می توانند به بازی فردا برسند. سعید باقرپسند قطعا نمی تواند در بازی فردا حضور داشته باشد. میلاد باقری هم محروم است.

سرمربی ملوان در خصوص اینکه هواداران خواهان سه امتیاز بازی فردا به عنوان تعطیلات هستند، تصریح کرد: برای ما پیروزی در این دیدار بسیار مهم است. روز اولی که آمدیم به دلیل تعهد کاری سخت کار می کردیم و الان یک ارتباط عاطفی هم ایجاد شده است. وقتی لطف و محبت هواداران شهرستانی را می بینیم وظیفه مان سنگین می شود و با جان و دل تلاش می کنیم تا قبل از عید با سه امتیاز بازی عیدی خوبی به آنها بدهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=233650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.