افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

جی جی وات تحت تاثیر تصمیم چهارم TCU در مقابل K-State قرار نگرفت

  • کد خبر : 2335
جی جی وات تحت تاثیر تصمیم چهارم TCU در مقابل K-State قرار نگرفت

ستاره کاردینالز نمی توانست تصمیم مربیگری را که در اواخر بازی روز شنبه در مسابقات قهرمانی Big 12 گرفته شده بود، باور کند. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. پس از تماشای سقوط شماره 3 TCU (12-1) به شماره 10 ایالت کانزاس (10-3) در وقت اضافه در روز شنبه، جی […]



ستاره کاردینالز نمی توانست تصمیم مربیگری را که در اواخر بازی روز شنبه در مسابقات قهرمانی Big 12 گرفته شده بود، باور کند.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

پس از تماشای سقوط شماره 3 TCU (12-1) به شماره 10 ایالت کانزاس (10-3) در وقت اضافه در روز شنبه، جی جی وات، ستاره NFL، افکار خود را در مورد یک بازی مهم بیان کرد که می توانست شکست ناپذیری شاخدار قورباغه ها را حفظ کند. فصل و آنها را به عنوان Big 12 سوق داد.

پاس عجله کاردینالز و ستاره سابق تگزاس با یک تصمیم عجیب مربیگری در چهارمین نزول به او خجالت کشید، زیرا TCU به دنبال حذف کانزاس استیت در OT با بازی مساوی 28 بود.

کندرو میلر، مدافع جوان، قورباغه‌های شاخدار را روی خط شش یارد با حامل‌های 15 و 4 یاردی قرار داد، پیش از اینکه کوارتربک ارشد مکس دوگان برای رسیدن به خط دروازه، 5 یاردی دیگر را بسر برد.

پس از یک تایم اوت TCU، داگان و مهاجم دوباره وارد زمین شدند تا یک شکاف دیگر در منطقه پایانی برای چیزی که به نظر می رسید یک تاچ داون برنده بازی اجتناب ناپذیر باشد، وارد میدان شوند. درعوض، TCU انتخاب کرد که داگان، پیشروی تندرو TCU در مسابقه با 115 یارد، توپ را در بازی های متوالی به میلر بدهد که منجر به دویدن وحشیانه پشت سر هم توسط خط دفاعی Wildcats شد.

ایالت کانزاس پس از ایجاد یک گل میدانی 31 یاردی تای کنتر در درایو متعاقب با پنج تلاش متوالی عجله، به پیروزی ناراحت کننده ادامه داد.

مدت کوتاهی پس از بازی، وات در توییتر پرید و در مورد سکانس خیره‌کننده‌ای که یکی از هم‌تیمی‌های سابقش در تگزاس، دی‌جی ریدر، تکل بینی بنگالی‌ها، این سوال را مطرح کرد: «چرا TCU بدون دزدی QB نیست؟» با قضاوت بر اساس پاسخ او، سه بار بازیکن دفاعی سال به همان اندازه در مورد اینکه چرا شماره داگان با بازی روی خط تماس گرفته نشد، گیج بود.

وات شروع کرد: «QB Sneak تک بازی سخت‌ترین بازی است که می‌توان آن را به مدت یک یارد یا کمتر متوقف کرد، بدون شک». “به خصوص وقتی که فشار دهنده ها را از پشت به معادله اضافه می کنید. هرگز متوجه نخواهم شد که توپ را 5+ یارد از خط درگیری دور کنید تا سعی کنید 1 یارد را به دست آورید. در هر سطحی.»

ریدر در نهایت تحلیل وات را با یک علامت مشترک دنبال کرد و گفت: «دقیقاً فقط فشار دهنده ها را اضافه کنید. چرا به این مدت طولانی راضی می‌شوید؟»

اگرچه بسیاری از طرفداران فوتبال کالج ممکن است از صمیم قلب با کهنه سربازان باتجربه NFL موافق باشند، نتیجه بازی شنبه، متأسفانه برای TCU، بدون تغییر باقی خواهد ماند.

با این حال، TCU با وجود اینکه اولین باخت خود را در بزرگترین بازی فصل خود متحمل شد، همچنان در رقابت برای تصویر پلی آف فوتبال کالج باقی می‌ماند، که می‌تواند به کاهش درد هواداران ناراضی Horned Frogs در سراسر کشور کمک کند.

  • خردل اضافی بیشتر:دیک ویتال نظر محکمی در مورد بحث CFP ایالت اوهایو و آلاباما دارد
  • گنجاندن CFP بالقوه OSU برای برخی مناسب نیست
  • کورسو میدان CFP را پیش‌بینی می‌کند، ناراحتی عمده در روز شنبه





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.