افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

عثمر: دیدار با گل محمدی دوستانه بود/ به دنبال جهش بزرگ در 10 بازی آخر فصل هستیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 233430
عثمر: دیدار با گل محمدی دوستانه بود/ به دنبال جهش بزرگ در 10 بازی آخر فصل هستیم – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار نظر کرد. اسمار ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بازی بسیار مهمی در پیش داریم. در واقع وارد 10 بازی اخیر لیگ شده ایم. فصل گذشته در 10 بازی اخیر پرش خوبی داشتیم و امیدوارم تمام تلاش خود را […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار نظر کرد.

اسمار ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بازی بسیار مهمی در پیش داریم. در واقع وارد 10 بازی اخیر لیگ شده ایم. فصل گذشته در 10 بازی اخیر پرش خوبی داشتیم و امیدوارم تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا در 10 بازی اخیر این فصل پرش بلند و بسیار خوبی داشته باشیم. تیم پیکان 2 برد خوب مقابل دو تیمی داشت که خوب بازی کردند، چند مهره را در نقل و انتقالات تغییر دادند و مهاجمی به دست آوردند که در داخل محوطه خوب کار می کند و ضربه های سر خوبی می دهد. اقدامات تهاجمی تیرها با این بازیکن به پایان می رسد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: پیکان گاهی اوقات سیستم بازی خود را تغییر می دهد و تمرینات خود را با توجه به عملکرد این تیم انجام داده ایم. برای ما خیلی مهم است که بعد از دربی یک بازی خوب انجام دهیم و بتوانیم 3 امتیاز لازم را اضافه کنیم. این پنجمین بازی فشرده ماست و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و همه بازیکنان ما در شرایط ایده آل و صددرصد قرار بگیرند تا نتیجه خوبی کسب کنند.

وی در پاسخ به اینکه فوتبالدوستان از نتیجه و کیفیت دربی راضی نیستند و بر این اساس بزرگترین درس شما از دربی چیست که می توانید در 10 دیدار آینده پرسپولیس از آن بهره ببرید، گفت: بازی 0-0 برای هیچ مخاطبی خوب نیست و غم انگیز است. در دربی زمان زیادی از دست رفت و تعویض ها، مصدومیت ها و دیدارهای VAR زیادی انجام شد که دربی را خسته کننده کرد. ما هم مثل هواداران از نتیجه صفر بر صفر راضی نبودیم، برنامه داشتیم و می خواستیم نتیجه بگیریم. می خواستیم از فرصت های خود استفاده کنیم و به نتیجه مطلوب برسیم اما اینطور نشد. درسی که از دربی گرفتیم این است که باید از هر فرصتی برای رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده کنیم و به قبل و بعد فکر نکنیم.

در مورد اینکه گل محمدی در گفت و گو با یکی از رسانه ها گفته با او صحبت کرده و آیا در مورد دربی با سرمربی سابق پرسپولیس صحبت کرده و توصیه هایی داشته است؟ گفت: شامی دوستانه بود بین دو نفر که همدیگر را دوست دارند. خارج از محیط کار می خواستیم همدیگر را ببینیم و از گذشته صحبت کنیم، فقط یک لحظه دوستانه بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)