افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

راز داشتن پوستی صاف و شفاف مثل کره ای ها / اصلا سخت نیست، باید سه چیز بخرید، همین.

  • کد خبر : 233421
راز داشتن پوستی صاف و شفاف مثل کره ای ها / اصلا سخت نیست، باید سه چیز بخرید، همین.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- خوش تیپ بودن در دنیای امروز حتی ممکن است از زیبا بودن هم بهتر باشد، زیرا ممکن است زیبا بودن در دستان شما نباشد، اما خوش تیپ بودن قطعا در دستان شما خواهد بود، هرچند برخی هستند که می گویند اگر پول داشتیم، بهترین بچه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- خوش تیپ بودن در دنیای امروز حتی ممکن است از زیبا بودن هم بهتر باشد، زیرا ممکن است زیبا بودن در دستان شما نباشد، اما خوش تیپ بودن قطعا در دستان شما خواهد بود، هرچند برخی هستند که می گویند اگر پول داشتیم، بهترین بچه ها را بخر میزدمی اگرچه این بهانه پذیرفته نیست، زیرا برای داشتن استایل باید هنر ترکیب لباس را بلد بود، حتی اگر لباس گران قیمت باشد و در این بین می توانید از رنگ هایی استفاده کنید که استایل شما را به رخ بکشد. گران قیمت تا جایی که می توانید بدون ریال اضافی بدرخشید.

پس سعی کنید استایل خوبی داشته باشید اما در این بین استانداردها از نظر زیبایی تغییر کرده است و در حال حاضر کسانی که پوست نرم و موهای سالمی دارند زیبا هستند، بنابراین برای این کار لازم است یک روال مراقبت از هر دوی خود داشته باشید. مو و پوست شما به عنوان مثال، اگر می خواهید موهای خود را صاف کنید، از اتوهای صاف و موارد دیگر مانند کراتینه استفاده نکنید، ماسک های صاف کننده طبیعی را انتخاب کنید، بنابراین علاوه بر صاف کردن موهای خود، آن را نیز تقویت خواهید کرد. او در مورد پوست ما خانم ها همیشه این سوال رو داریم که چطوری پوستمون رو شبیه کره ای ها کنیم و درست میگی شما کره ای ها پوست خیلی نرمی دارید هی ما خودمون رو لو میدیم پس با ما همراه باشید.

لایه برداری با برگ یکی از کارهای مورد علاقه کره ای هاست

شاید در اینستاگرام یا در فیلم‌ها دیده باشید که زنان کره‌ای، حتی بزرگ‌ترها، چین و چروک‌های کمی روی صورت خود دارند، بنابراین تعجب می‌کنید که چرا؟ یکی از دلایلی که آنها چین و چروک کمتری دارند استفاده روزانه از فیبر ماساژ ملایم صورت است که می تواند با افزایش خون رسانی به شادابی پوست شما کمک کند. اگر شما هم می خواهید این روش را امتحان کنید، توصیه می کنیم صورت خود را با یک پارچه نرم بشویید، ابتدا آن را با آب گرم مرطوب کرده و سپس شروع به ماساژ دادن پوست خود کنید و در حین ماساژ دقت کنید که حرکاتتان به سمت بالا باشد.

چگونه پوست خود را شبیه کره ای ها کنیم

ماسک زغال همیشه در سبد زیبایی کره ای برجسته است

یکی از محصولاتی که در کره خرید می شود زیاد است و به همین دلیل تولید بالایی دارد، ماسک ورقه ای است که به اندازه خرید دستمال کاغذی رایج است و آنقدر وسیله ضروری است که در بین همه ماسک های موجود، یکی از بهترین ها است ماسک هایی که در بین خانم های کره ای بسیار محبوب هستند، ماسک های ورقه ای زغالی هستند. از آنجایی که این ماسک می تواند پوست صورت شما را به زیبایی هرچه بیشتر سم زدایی و لایه برداری کند، توصیه می کنیم حتما از این ماسک برای جوانسازی پوست خود استفاده کنید و فقط یک ربع تا بیست دقیقه آن را روی صورت خود بگذارید. اثر فوق العاده خود را به جا می گذارد.

چگونه پوست خود را شبیه کره ای ها کنیم

بالم لب راز داشتن لب های کره ای سبک و نرم است

یکی از نکاتی که برای کره ای ها بسیار حائز اهمیت است برجسته نمودن ویژگی های طبیعی صورت و زیبایی آن است که البته برای این کار از آرایش غلیظ زیادی استفاده نمی کنند اما سعی می کنند زیبایی طبیعی به چهره خود ببخشند. ویژگی ها یکی از این مولفه ها لب ها هستند که اگر پوسته پوسته و خشک باشند، مطمئناً می توانند هر فردی را بد جلوه دهند، بنابراین کره ای ها برای جلوگیری از این موضوع چه کاری انجام می دهند؟ آنها همیشه از بالم لب استفاده می کنند.

در واقع، بالم لب ها علاوه بر مرطوب نگه داشتن لب ها، به دلیل رنگ های طبیعی و ملایم و یا حتی بی رنگ بودن، به لب ها زیبایی می بخشد و آنها را یکدست و نرم جلوه می دهد. اگر از بالم لب استفاده می کنید، به مرور زمان چین و چروک روی لب کاهش می یابد.

چگونه پوست خود را شبیه کره ای ها کنیم

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=233421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.