افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

معرفی چند مدل تابستانی سیاه و سفید; تضاد کت سفید در لباس شما معجزه می کند

  • کد خبر : 23336
معرفی چند مدل تابستانی سیاه و سفید;  تضاد کت سفید در لباس شما معجزه می کند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز جالب است بدانید رنگ سفید در همه لباس ها و در همه مدل ها محبوب و خاص است اما در فصول گرم سال مانند بهار و تابستان به یکی از کاربردی ترین مانتوها تبدیل شده است. بنابراین می توانید کت سفید را همه جا ببرید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز جالب است بدانید رنگ سفید در همه لباس ها و در همه مدل ها محبوب و خاص است اما در فصول گرم سال مانند بهار و تابستان به یکی از کاربردی ترین مانتوها تبدیل شده است. بنابراین می توانید کت سفید را همه جا ببرید و در هوای گرم احساس راحتی و طراوت به خود بدهید. فراموش نکنید که علاوه بر ویژگی های ذکر شده، رنگ سفید از آن دسته رنگ هایی است که به راحتی و با کمی دقت و سلیقه با همه رنگ ها ترکیب می شود و استایل فوق العاده ای را برای شما ایجاد می کند. به عنوان مثال، رایج ترین رنگ ها برای ترکیب با کت سفید در فصل تابستان مشکی، قرمز، خاکستری، آبی و سبز هستند. بنابراین اگر می خواهید تابستان امسال را شیک و جذاب سپری کنید، پیشنهاد می کنیم استایلی سیاه و سفید انتخاب کنید که جذابیت شما را چند برابر کند. حواستان باشد، مطمئن شوید که فرقی نمی‌کند که چه مدل لباسی را سفید و کدام را مشکی انتخاب کنید، بنابراین اگر دوست ندارید ردای سفید بپوشید یا اندام بزرگی دارید، می‌توانید ردای مشکی را انتخاب کنید و سفید بپوشید. موارد تکمیلی

البته در کل بهتر است برای انتخاب رنگ کت و الهام گرفتن از رنگ های طبیعت به فصلی که می خواهید کت بپوشید توجه کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا برخی از جدیدترین سبک های سیاه و سفید از سال 1402 را بررسی کنیم.

کت سفید

نکاتی برای ترکیب کت سفید با رنگ مشکی

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، شنل سفید یکی از روپوش های پرطرفدار در بین بانوان و دختران جوان ایرانی به خصوص در فصل تابستان و بهار است. پس پیشنهاد ما این است که تابستان امسال حداقل یکی از این مانتوها را در کمد خود داشته باشید، زیرا این مانتو قرار است به عنوان فرشته نجاتی به استایل شما بیاید. نکته جالب در ترکیب این مانتو این است که به راحتی می توانید آن را با شلوار مشکی یا اکسسوری های تیره ترکیب کنید و از تضاد ایجاد شده در استایل خود لذت ببرید.

کت سفید

کت سفید

روند ثابت دنیای مد با رنگ سفید

یکی از ترندهای دنیای مد که همیشه در راس کلکسیون های این صنعت بوده، کت مشکی یا به طور کلی لباس مشکی است. بنابراین اگر می خواهید لاغر و خوش اندام و در عین حال شیک پوش و جذاب باشید، بهتر است استایل تک رنگ مشکی یا کت مشکی را انتخاب کنید. برای ست کردن این مانتو می توانید از تضاد بین رنگ ها مانند مدل قبلی استفاده کنید و از رنگ سفید برای شلوار، شال یا سایر اکسسوری ها استفاده کنید. فراموش نکنید که ظاهر کلاسیک تابستانی با این ترکیب رنگ ها جان می گیرد.

کت سفید

کت سفید

تک رنگ را در سیاه و سفید امتحان کنید

ظاهر تک رنگ همیشه در دنیای مد محبوب بوده و طرفداران زیادی در بین افراد مشهور و طراحان مد دارد. اگر از طرفداران سبک لباس پوشیدن مینیمال هستید، قطعا این سبک لباس برای شما جذاب است و تا به حال آن را امتحان کرده اید. بنابراین یکی از پیشنهادات جذاب برای استایل تابستانی، استایل تک رنگ مشکی و سفید است، این استایل نگرانی شما را برای هماهنگی با لباس هایتان کاهش می دهد چرا که در این استایل فقط باید تمام وسایل خود را از یک رنگ انتخاب کنید.

کت سفید

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.