افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

آزمون بلدانزی: تمجید ایتالیایی ها از زوج جدید روما/سردار – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 233287
آزمون بلدانزی: تمجید ایتالیایی ها از زوج جدید روما/سردار – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال رم از ایتالیا و برایتون از انگلیس در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا روز 24 مارس به مصاف هم رفتند که در آخرین دیدار این تیم در مجموع با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. . […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال رم از ایتالیا و برایتون از انگلیس در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا روز 24 مارس به مصاف هم رفتند که در آخرین دیدار این تیم در مجموع با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. . منظره.

در این دیدار سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم ملی رم از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت و 90 دقیقه برای “جالاروسی” (لقب تیم ملی رم) به میدان رفت اما نتوانست گلزنی کند. . . او در دقیقه 22 موفق شد دروازه برایتون را باز کند اما داور خطای او را اعلام کرد تا گل آزمون را مردود اعلام کند.

در این دیدار به «روملو لوکاکو» و «دیبالا» دو مهاجم اصلی رم استراحت داده شد و از آزمون در کنار «توماسو بالدانزی» مهاجم 20 ساله ایتالیایی در نوک خط حمله رم استفاده شد. وبسایت “فورزاروما” درباره این دیدار نوشت: سرمربی این تیم با احتساب پیروزی 4 بر صفر رم در بازی رفت، تصمیم گرفت به بازیکنان اصلی خود استراحت دهد و کاپیتان های توماسو بالدانزی و نیکولا زالوسکی را در ترکیب قرار داد.

زالوسکی برخلاف آزمون و بالدانزی تمایل بیشتری به بازی دفاعی داشت اما مهاجم ایرانی رم در کنار بالدانزی از سمت راست موقعیت هایی را در دروازه برایتون ایجاد کرد. با این حال، عملکرد آزمون در این دیدار خوب بود و بالادانزی نیز تلاش زیادی کرد تا برای تیمش نتیجه بدهد. آزمون و بالدانزی می توانند دو بازیکن باکیفیت برای جایگزینی مهره های اصلی در رم باشند که دست «دی روسی» را باز خواهد گذاشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=233287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.