افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

جاده های پایتخت با ترافیک نیمه سنگین / رانندگان حتما بخوانند

  • کد خبر : 233255
جاده های پایتخت با ترافیک نیمه سنگین / رانندگان حتما بخوانند

به گزارش رکنا، سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: ترافیک شهر تهران امروز گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی در ساعات اولیه بامداد شنبه 5 اسفند 1402 از سطح جاده های تهران، تردد در محورهای غربی، شرقی و غربی آغاز […]

به گزارش رکنا، سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: ترافیک شهر تهران امروز گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی در ساعات اولیه بامداد شنبه 5 اسفند 1402 از سطح جاده های تهران، تردد در محورهای غربی، شرقی و غربی آغاز شد. مسیرهای جنوبی به سمت مرکز تهران می رفتیم.

وی ادامه داد: تراکم ترافیک در بزرگراه تهران به کرج و بالعکس آغاز شده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران ادامه داد: فعلاً پایان است. بار ترافیکی در جاده همت – جنت آباد و آبشناسان – سردار جنگل آرام و کم تردد، حکیم به سمت شرق و شقایق دارای بار ترافیکی سنگین، یادگار از جنوب به شمال صاف و هموار، زین الدین خال الصدر است. ترافیک زیادی دارد

وی افزود: پایان بار ترافیکی در بزرگراه امام علی و رسالت آیت و در محور کردستان – گمنام، بابایی روان و بی سر و صدا، ورودی بزرگراه شهید سلیمانی نیمه سنگین و روان و پر ترافیک و نواب است. بزرگراه نیز سنگین و تا تونل توحید بدون مشکل ترافیکی است.

سرهنگ شریفی گفت: همچنین تردد در خیابان آزادی در محدوده استاد معین است و بدون مشکل شاهد تراکم ترافیک در این محدوده هستیم.

وی افزود: اکیپ های پلیس راه تهران بزرگ با حضور در جاده ها با اجرای طرح ترد از حرکت و تعویض ناگهانی خودروها برای ورود به رمپ ها و خروجی ها جلوگیری می کنند و با این کار دستور ویژه می دهند. به جاده های شهر

سرهنگ شریفی گفت: رانندگان باید توجه داشته باشند که در مواقعی که دید کافی در پیش رو و اطراف خود ندارند از چراغ های روشن استفاده کرده و هوشیار عابرین پیاده و خودروهایی که از جلوی خود می روند، باشند و با این کار دیگران متوجه شوند. آنها را خواهید دید.

سرهنگ شریفی گفت: سکوت جاده ها در ایام نوروز در تهران برخی از رانندگان را وسوسه می کند تا با سرعت زیاد رانندگی کنند و تصادف کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=233255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.