افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

مهاجم سپاهان: امتیاز گرفتن از تیم های رقیب کار بزرگی بود – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 233234
مهاجم سپاهان: امتیاز گرفتن از تیم های رقیب کار بزرگی بود – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

هاجر دباغی مهاجم تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص کیفیت رقابت های لیگ برتر گفت: لیگ امسال پیشرفت خوبی داشت، هرچند هنوز سه هفته از رقابت ها باقی مانده است، اما در مجموع تیم ها شرایط خوبی داشتند. بازی ها با هیجان دنبال شد. البته من در 6 بازی ابتدایی […]

هاجر دباغی مهاجم تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص کیفیت رقابت های لیگ برتر گفت: لیگ امسال پیشرفت خوبی داشت، هرچند هنوز سه هفته از رقابت ها باقی مانده است، اما در مجموع تیم ها شرایط خوبی داشتند. بازی ها با هیجان دنبال شد. البته من در 6 بازی ابتدایی فصل در لیگ ایران حضور نداشتم اما نتایج نشان می دهد که فوتبال بانوان امسال از لیگ خوبی بیرون آمد.

وی در ادامه در خصوص عملکرد تیم سپاهان در فصل جاری لیگ گفت: تیم سپاهان در شرایط خوبی قرار دارد. سپاهان امسال با جوان گرایی و بومی گرایی به لیگ آمد به همین دلیل ابتدا هماهنگی و آمادگی لازم در تیم دیده نشد اما کم کم شرایط بهتر شد و بازیکنان به خوبی تفکرات مربی را اجرا کردند. در نیم فصل دوم ملوان را شکست دادیم، مقابل شهرداری سیرجان و خاتون بم به تساوی رسیدیم. این خیلی مهم بود که توانستیم از تمام تیم های مدعی قهرمانی امتیاز بگیریم.

دباغی با اشاره به حضورش در جام باشگاه های آسیا تصریح کرد: در ابتدای فصل با تیم هندی کرالا برای حضور در جام باشگاه های آسیا به توافق رسیدم و در کنار این تیم بودم. بازی در آسیا برایم جالب بود و با سطح جدیدی از فوتبال آشنا شدم، هرچند اقامتم کوتاه بود، اما تجربه خوبی برایم بود. از نظر مالی، باشگاه امیدوار بود، همانطور که ما توافق کرده بودیم، حقوق در مدت زمان مشخص شده پرداخت شد.

وی در خصوص حضور نیلوفر اردلان به عنوان مربی در تیم سپاهان خاطرنشان کرد: اردلان علاوه بر مربیگری همیشه بازیکن بزرگی بوده است و خوب بود که امسال با او کار کردیم.

در پایان آیا تیم ملی فوتبال بانوان در پاسخ به این سوال که تصمیم دارد فصل آینده خارج از ایران بازی کند؟ وی گفت: مسابقات لیگ تا سه هفته دیگر به پایان می رسد. سال خوبی را با تیم سپاهان سپری کردم. قرارداد من با سپاهان تا پایان فصل است. هنوز برای سال آینده برنامه ای ندارم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=233234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.