افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

وزنه بردار ایرانی: همه را شگفت زده می کنم

  • کد خبر : 232967
وزنه بردار ایرانی: همه را شگفت زده می کنم

آفتاب نیوز: رضا دهدار درباره سال 1402 با بیان اینکه عملکرد خوبی نداشت و نتوانست انتظارات را برآورده کند، گفت: امسال از نظر روحی حال خوبی نداشتم و مشکلات فنی هم داشتم. از طرفی سوءتفاهم هایی هم وجود داشت که خدا را شکر همه این مشکلات برطرف شده است. چهار هفته است که در اردوی […]

آفتاب نیوز:

رضا دهدار درباره سال 1402 با بیان اینکه عملکرد خوبی نداشت و نتوانست انتظارات را برآورده کند، گفت: امسال از نظر روحی حال خوبی نداشتم و مشکلات فنی هم داشتم. از طرفی سوءتفاهم هایی هم وجود داشت که خدا را شکر همه این مشکلات برطرف شده است. چهار هفته است که در اردوی تیم ملی هستم. الان شرایط خوبی دارم و باید از آقای نصیرشلال سرمربی تیم ملی تشکر کنم که شرایط جسمی و روحی خوبی به من دادند. من از خودم راضی هستم. وقتی ذهنم آرام باشد در تمرینات عملکرد بهتری دارم و در مسابقات بهتر می توانم وزنه بزنم.

اگر سهمیه المپیک نگیرم تقصیر من است

دهدار با اشاره به رقابت سخت در دسته 102 کیلوگرم گفت: کار من بسیار سخت است و در رده بندی المپیک نهم هستم و باید تلاش کنم در جام جهانی تایلند بیشتر از این افت نکنم. تمام برنامه ریزی کادرفنی این است که چند پله دیگر در تایلند بالا برود و سپس برای حضور موفق در بازی های المپیک تلاش کند. اگر ورزشکاری بخواهد در بازی های المپیک مدال بگیرد باید خیلی از مسائل دست به دست هم بدهند تا ورزشکار به هدفش برسد. خانواده، دوستان، فدراسیون و کادر مربیگری ام دور هم جمع شده اند تا بتوانم وزنه های خوبی بزنم. اگر برای المپیک انتخاب شوم تمام تلاشم را برای موفقیت در پاریس انجام می دهم و اگر سهمیه نگیرم مسئولیت کامل را بر عهده می گیرم و تقصیر هیچکس نیست.

در بازی های آسیایی روحیه خوبی نداشتم

وزنه بردار دسته 102 کیلوگرم ایران در پاسخ به این سوال که در بین مسابقاتی که در سال 1402 از کسب مدال بازماند چه چیزی برای او تلخ بوده است؟ وی گفت: مسابقات جهانی عربستان رقابت مهمی بود و خیلی دوست داشتم در مجموع رکورد بالایی به ثبت برسانم. اگرچه رقابت سختی بود، اما اگر وزنه‌هایم را می‌ساختم می‌توانستم دوم شوم. برخی مسائل باعث شد نتوانم لاگ هایم را ثبت کنم. با وزن بالاتری در بازی های آسیایی شرکت کردم و حالم خوب نبود. احساس می‌کنم از نظر روحی خوب ریکاوری نکردم و این باعث شد اول با خودم و بعد با شرایط مسابقه شکست بخورم.

وی ادامه داد: البته دیگر به گذشته فکر نمی کنم و روی آینده تمرکز کرده ام. الان در شرایط خوبی هستم و باید از سرمربی تیم ملی تشکر کنم که بدون دغدغه روحی می توانم کارم را انجام دهم.

مطمئن باشید برای بازی های المپیک میمیرم.

دهدار با اشاره به اینکه به راحتی المپیک پاریس را از دست نمی دهد، تاکید کرد: مطمئن باشید جانم را برای حضور در المپیک پاریس می دهم. در جام جهانی تایلند شما وضعیت متفاوتی را می بینید، زیرا سال ها برای رسیدن به بازی های المپیک سخت کار کردم. برخلاف تصوری که برخی خارج از وزنه برداری دارند و فکر می کنند در دسته 102 کیلوگرم شانسی نداریم، من با عملکردم همه چیز را نشان می دهم و منتظر روزی هستم که همه را غافلگیر کنم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=232967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.