افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

بعد از کاغذ گلاسه، نوبت به ارائه کاغذ ترند تابستانی می رسد. طراحی با کاغذ کتان چیز دیگری است

  • کد خبر : 23294
بعد از کاغذ گلاسه، نوبت به ارائه کاغذ ترند تابستانی می رسد.  طراحی با کاغذ کتان چیز دیگری است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز با فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا، یکی از اتفاقات رایج در دنیای مد، تغییر نوع پوشش است. جالب است بدانید در این فصل جنس تمام لباس ها به سمت پارچه های نخی یا طبیعی می رود، زیرا این پارچه ها خاصیت تعریق […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز با فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا، یکی از اتفاقات رایج در دنیای مد، تغییر نوع پوشش است. جالب است بدانید در این فصل جنس تمام لباس ها به سمت پارچه های نخی یا طبیعی می رود، زیرا این پارچه ها خاصیت تعریق دارند و باعث می شوند مصرف کننده کمتر احساس گرما کند. پارچه کتان از کتان و الیاف گیاهی کتان ساخته شده است. یکی از پرمصرف ترین الیاف گیاهی در صنعت نساجی، کتان است که از آن پارچه ای شگفت انگیز به نام کتان ساخته می شود. در واقع می توان گفت که این پارچه هدیه خاص طبیعت است که نه تنها بسیار زیبا و بادوام است، بلکه یکی از الیاف دوستدار محیط زیست نیز می باشد. با شروع تابستان، وقت آن است که به جای کاغذ ساتن، کاغذ کتان را امتحان کنید و ظاهری شیک و خنک را در عین حال تجربه کنید. بلوز نوعی لباس زنانه است که بیشتر در استایل های اسپرت و غیر رسمی استفاده می شود تا در استایل های رسمی، بنابراین اگر برای رفتن به مجالس و مهمانی های نیمه رسمی و دوستانه آماده می شوید، بلوزهای نخی می توانند گزینه خوبی برای شما باشند.

خوب است بدانید ترکیب پیراهن های لنین به شکل کت کتان کار سختی نیست زیرا به راحتی با انواع شلوار ترکیب می شوند. شنل های کاغذی در اصل به همان کاغذهایی گفته می شود که بالاتر هستند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از جدیدترین مدل های کاغذ کتان آشنا شوید.

کاغذ لنین

کاغذ کتان طرح دار؛ با روند جذاب تابستان 1402 آشنا شوید

از آنجایی که کتان یک الیاف طبیعی است و ساختاری با منشاء گیاهی دارد، محصولات ساخته شده از آن کمتر حساسیت زا هستند و آن را برای تابستان و برای ساختن بلوز، کتانی، پیراهن و مانتو بسیار مناسب می کند. جالب است بدانید که ملحفه های کتان راحت و خنک هستند و در استفاده طولانی مدت اذیت نمی شوند، بنابراین ملحفه های چاپ شده کتان که یکی از ترندهای جذاب تابستان 1402 هستند می توانند انتخاب بسیار خوبی برای هر روز باشند. پوشیدن. برای ست کردن این مدل پیراهن کافیست یک شلوار ساده کتان یا جین به سبک مامان انتخاب کنید تا معجزه این پیراهن را در استایل خود ببینید.

کاغذ لنین

کاغذ لنین

چرا استایل تک رنگ لنین را نپوشید!

یکی از ترندهای جذاب تابستان 1402 ست پیراهن و شلوار کتان است، این پیراهن ها و شلوارها معمولا از پارچه های کتان طبیعی تهیه می شوند و گزینه ای مناسب برای استایل های تک رنگ و مینیمال به حساب می آیند. فراموش نکنید که شلوار جین انتخاب مناسبی برای گرمای تابستان نیست و در پوشیدن طولانی مدت یا روزانه باعث ناراحتی و خستگی می شود. البته این لباس های لنین شما را از پوشیدن شلوار جین یا نگرانی در مورد پوشیدن پیراهن های لنین راحت کرده و استایلی خنک و در عین حال تابستانی به شما بخشیده است.

کاغذ لنین

کاغذ لنین

کاغذ طبیعی لنین; لباس های مینیمال و تازه بپوشید.

پارچه کتان طبیعی پارچه ای با قدمت دیرینه است که به دلیل عملکرد عالی یکی از پرکاربردترین پارچه ها در صنعت نساجی است. دوام و دوام از جمله مزایای پارچه کتان طبیعی است. کتانی طبیعی دارای لمس نرم و تنفس عالی است. جدای از ویژگی های ذکر شده، پارچه های کتان طبیعی به سادگی و بدون طرح گل و گلدوزی تولید می شوند، پس توجه داشته باشید که ملحفه های رویه هرگز از کتان طبیعی ساخته نمی شوند، بلکه ملحفه های کتان مینیمال و ساده از این پارچه ساخته می شوند.

کاغذ لنین

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.