افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

2 بازیکن 16 و 17 ساله به تیم اسپانیا دعوت شدند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 232898
2 بازیکن 16 و 17 ساله به تیم اسپانیا دعوت شدند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال اسپانیا در ۲ دیدار تدارکاتی روز ۱۲ فروردین به مصاف تیم کلمبیا و روز ۱۸ فروردین به مصاف برزیل می رود. “لوئیس د لا فوئنته” سرمربی تیم اسپانیا لیست بازیکنان خود را برای این 2 دیدار تدارکاتی اعلام کرد و در این لیست حضور 3 بازیکن جوان بیش از […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال اسپانیا در ۲ دیدار تدارکاتی روز ۱۲ فروردین به مصاف تیم کلمبیا و روز ۱۸ فروردین به مصاف برزیل می رود.

“لوئیس د لا فوئنته” سرمربی تیم اسپانیا لیست بازیکنان خود را برای این 2 دیدار تدارکاتی اعلام کرد و در این لیست حضور 3 بازیکن جوان بیش از هر چیز خودنمایی می کند. حضور پو کوبارسی مدافع 17 ساله بارسلونا و لمینه یامال مهاجم 16 ساله در لیست “لوئیس” از خیر فوئنته» به بازیکنان مستعد تیم اسپانیا می پردازد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم اسپانیا به شرح زیر است:

اونای سیمئونه، دیوید رایا، الکس رامیرو، کارواخال، ناواس، پدرو پوررو، لاپورته، روبین لنورماند، دانیل ویویان، پو کوبارسی، خوزه گایا، الکس گریمالدو، رودری، مارتین زوبیمندی، میکل مرینو، فابین رویز، الکس بائنا، اویهان سانست، دنی اولمو، آلوارو موراتا، لمینه یامال، خوسلو، نیکو گونزالس، جرارد مورنو، میکل اویارزابال و پابلو سارابیا.

نام کوبارسی در بازی برگشت دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا بین بارسلونا و ناپولی بیش از هر زمان دیگری مطرح شد. کوبارسی در این دیدار اولین تجربه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را داشت و نکته قابل توجه این است که ژاوی در این دیدار او را در ترکیب اصلی یازدهم قرار داد تا با بازیکن زهرداری به عنوان “ویکتور عثیمان” روبرو شود. اما این بازیکن 17 ساله عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت تا شاهد ظهور پدیده ای دیگر از سیستم جوانان بارسلونا باشد. هواداران بارسلونا او را جانشین کارلوس پویول خطاب کرده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=232898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.