افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

اگر از پوشیدن شلوار جین ضخیم خسته شده اید، شلوار لی بپوشید. راهنمای ترکیب ساق با کت

  • کد خبر : 23270
اگر از پوشیدن شلوار جین ضخیم خسته شده اید، شلوار لی بپوشید.  راهنمای ترکیب ساق با کت

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز حتما برای شما هم پیش آمده که به کمد لباستان نگاه کنید و لباس ها برایتان تکراری به نظر برسند. شاید دلیل اصلی ترند شلوار لی همین باشد. برای ایجاد یک سبک متنوع و جذاب برای شما! شلوار ساق برای زمانی که می خواهید شیک […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز حتما برای شما هم پیش آمده که به کمد لباستان نگاه کنید و لباس ها برایتان تکراری به نظر برسند. شاید دلیل اصلی ترند شلوار لی همین باشد. برای ایجاد یک سبک متنوع و جذاب برای شما! شلوار ساق برای زمانی که می خواهید شیک و جدید به نظر برسید گزینه بسیار خوبی است. بنابراین، اگر از پوشیدن شلوار جین ضخیم و خشک خسته شده اید و می خواهید تابستان امسال را راحت تر و متفاوت تر بگذرانید، پیشنهاد می کنیم به جای پارچه یا شلوارهای دیگر از شلوار لی استفاده کنید. البته فراموش نکنید که ست کردن شلوار در یک مدل کمی دشوارتر از ست کردن انواع شلوار در یک مدل است، بنابراین اگر می خواهید ظاهر خود را با ساق کامل کنید، بهتر است ترفندهای ست کردن و پوشیدن آن را بدانید. اول به سبک . . جالب است بدانید که ساق و تکیه گاه با دفع گرمای دریافتی از خورشید از سوزش و گرم شدن بیش از حد پاها جلوگیری می کند. خانم لو که یکی از طراحان لباس مشهور و طراح مد است می گوید لباس هایی مانند لباس های ساپورت که ترکیبی از مواد شل و نخی هستند و دارای منافذ تنفسی و سبک هستند برای فصل تابستان مناسب هستند. .

فراموش نکنید که کت یکی از مهم ترین لباس ها در ترکیب با ساق است، بنابراین به تناسب مدل مانتو و ساق توجه کنید. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا برخی از جدیدترین تیپ های تابستانی ساق پا را در اختیار داشته باشید.

تاریخچه پاها، شلوار با بیش از چند دهه

جالب است بدانید که مردان اسکاتلندی برای مدت طولانی از شلوارهای ساق به عنوان نوعی شلوار گرم استفاده می کردند. از دهه 1960 به تدریج شلوارهای ساق پا وارد عرصه مد شد و محبوبیت بیشتری در بین خانم ها به ویژه رقصندگان پیدا کرد. در سال‌های بعد، شلوارهای کشدار از نوعی الیاف مصنوعی به نام Lycra ساخته می‌شد که باعث می‌شد مردم تمایل به پوشیدن آن‌ها در خیابان‌ها داشته باشند. شاید فکر کنید شلوارهای ساق فقط برای ورزش مناسب هستند، اما جالب است بدانید که امروزه این شلوارها در استایل های روزمره یا حتی رسمی به جایگاه برجسته ای رسیده اند.

استایل با پاها

استایل با پاها

ساق را با کدام کت ها می توان ترکیب کرد؟

همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم، کت یکی از اصلی ترین و مهم ترین عناصری است که برای هماهنگی با ساق پا باید در نظر گرفت، فراموش نکنید که کت انتخابی شما باید با ساق پا هماهنگ باشد و این ویژگی ای نیست که همه مانتوها دارند. .دارند. برای ترکیب با ساق می توانید کت و شلوارک اسپرت بپوشید، مثلا یک کت کتان با ساق و یک نخ نخی می تواند استایلی زیبا و غیررسمی به شما بدهد. البته باید به استایل شخصی خود و یا مکانی که برای رفتن به آن آماده می شوید نیز توجه کنید، مثلا اگر به مهمانی می روید بهتر است لباس بلندی انتخاب کنید و با کفش های پاشنه بلند تیپ خود را کامل کنید.

استایل با پاها

استایل با پاها

پاها و استایل زمستانی!

شاید برای شما کمی عجیب به نظر برسد، اما شلوارهای ساق در هر دو مدل زمستانی و تابستانی پوشیده می شوند، چه سبک های کژوال و چه استایل های رسمی و رسمی. مثلا می توانید با چکمه های چرمی، چکمه های چرمی و پالتو خز به مهمانی بروید یا با همان ترکیب چکمه های چلسی و کت اسپرت برای خرید و گشت و گذار به خیابان یا پارک بروید. بنابراین، مهم نیست که برای کجا آماده می شوید، در هر صورت، شلوار لی می تواند پای ثابت استایل شما باشد، چه زمستان و چه تابستان.

استایل با پاها

استایل با پاها

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.