افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

چرا بانک پارسیان به صف خرید بازگشت؟

  • کد خبر : 232457
چرا بانک پارسیان به صف خرید بازگشت؟

بازار؛ گروه بورس: بانک پارسیان با نماد وپارس که پس از چند روز معاملات متعادل به صف خرید رسید، بازدهی 40 درصدی را نسبت به حداقل قیمت به سهامداران خود پیشنهاد کرده است.این نماد اخیرا مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است زیرا تحویل اپل خبر بوده است. برای این خبر و بپرس چند روزی […]

بازار؛ گروه بورس: بانک پارسیان با نماد وپارس که پس از چند روز معاملات متعادل به صف خرید رسید، بازدهی 40 درصدی را نسبت به حداقل قیمت به سهامداران خود پیشنهاد کرده است.
این نماد اخیرا مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است زیرا تحویل اپل خبر بوده است. برای این خبر و بپرس چند روزی صف خرید داشت اما پس از عبور از 240 تومبا با افزایش عرضه مواجه شد. این نماد روز چهارشنبه معاملات متعادل و مثبتی داشت و تا سقف 200 میلیون صف خرید را تجربه کرد اما در ساعت پایانی معاملات شدیدی را تجربه کرد و صف خرید آن باقی ماند.
حسن کاظم زاده کارشناس بازار سرمایه گفت: بانک پارسیان برای واگذاری بلوک مدیریتی اوپال، شرکت معدنی پارس سهام متعلق به سرمایه گذاری پارسیان را به شرکت جدیدی به نام کانی سازان کیمیا واگذار می کند. ترکیب سهام کانی سازان کیمیا دقیقاً مشابه سرمایه گذاری پارسیان است و این انتشار حکایت از گامی دیگر در جهت تحویل اوپال دارد.
رضا روحی کارشناس بازار مالی با اشاره به اینکه اکنون واگذاری شرکت ها کلید خورده است، اظهار داشت: اهمیت این ماجرا این است که طلسم بسیاری از واگذاری ها توسط سهامداران بزرگی که چندین سال است در حال بحث و بررسی هستند شکسته می شود. به عنوان مثال حواله بلوک شیران توسط واتی، حواله عقیق توسط گروه پارسیان، حواله بانک پارسیان توسط ایران خودرو، انتقال بلوک ونوین توسط وبشهر و … اجرا خواهد شد.
بانک پارسیان یکی از این موارد است نمادهای بانکی این شرکت‌های غیر بورسی زیادی دارد، بنابراین گزارش تلفیقی آن بسیار مهم است. در واقع این نماد در مدت 9 ماه حدود 48 تومبا به ازای هر سهم زیان وارد کرد اما در گزارش 12 ماهه این زیان را جبران می کند. وپارس بازدهی مثبتی در حدود 25 درصد به ازای هر سهم در بورس طی سه ماه و حدود 320 درصد در یک سال به ثبت رسانده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=232457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.