افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

آزمون به سرنوشت طارمی رسید/درخشش قائدی در امارات ادامه دارد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 232412
آزمون به سرنوشت طارمی رسید/درخشش قائدی در امارات ادامه دارد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، لژیونرهای فوتبال ایران در هفته گذشته نمایش های متفاوتی از خود به نمایش گذاشتند. صادق محرمی، سیدمجد حسینی، علیرضا جهانبخش به دلیل مصدومیت هنوز آماده بازی برای تیم های خود نیستند و سامان قدوس فرصت بازی برای برنتفورد را پیدا نکرد. اما مهدی طارمی پس از ریکاوری از مصدومیت به مصاف […]

به گزارش خبرنگار مهر، لژیونرهای فوتبال ایران در هفته گذشته نمایش های متفاوتی از خود به نمایش گذاشتند. صادق محرمی، سیدمجد حسینی، علیرضا جهانبخش به دلیل مصدومیت هنوز آماده بازی برای تیم های خود نیستند و سامان قدوس فرصت بازی برای برنتفورد را پیدا نکرد. اما مهدی طارمی پس از ریکاوری از مصدومیت به مصاف آرسنال رفت.

سردار آزمون که در لیگ اروپا مقابل برایتون حضور داشت با یک ضربه برگشتی موفق شد دروازه حریف را باز کند اما این گل به دلیل خطا مردود اعلام شد. این گل آزمایشی به سرنوشت گلی که طارمی در لیگ قهرمانان اروپا به بارسلونا زد، دچار شد اما مردود اعلام شد.

بازگشت طارمی و حذف او از لیگ قهرمانان

در ادامه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های آرسنال و پورتو در ورزشگاه امارات به مصاف یکدیگر رفتند. بازی رفت در ورزشگاه دراگائو با نتیجه 1-0 به سود پورتو به پایان رسید و در بازی برگشت آرسنال موفق شد با نتیجه 1-0 پیروز شود تا در ضربات پنالتی تیم پورتو با نتیجه 4-2 به پیروزی برسد. و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

مهدی طارمی که چند هفته ای را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این دیدار از روی نیمکت آمد و در دقیقه 88 وارد زمین شد اما نتوانست کاری از پیش ببرد و در ضربات پنالتی فرصت شوتزنی را نداشت. موضوعی که با اعتراض هواداران پورتو در شبکه های اجتماعی همراه شد و آنها در نظر گرفتند که طارمی باید یکی از پنالتی ها باشد.

اما طارمی که در این فصل نتوانست عملکرد درخشان فصل های اخیر خود را تکرار کند و همچنین به دلیل اینکه قصد ندارد در پایان فصل با پورتو قراردادش را تمدید کند و شایعات حضورش در اینتر هر روز بیشتر می شود. به نظر می رسد جایگاهی است که در ترکیب تیم جا مانده و دیگر جایی در تفکرات «کونسیسائو» سرمربی پورتو ندارد و این مربی ترجیح می دهد از بازیکنان دیگری مانند «اوانیلسون» و «کونسیسائو» استفاده کند. در خط حمله

علی کریمی

تیم فوتبال “کایسری اسپور” در هفته بیست و نهم لیگ برتر ترکیه میزبان “هتای اسپور” بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. علی کریمی، لژیونر ایرانی کایسری اسپور از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و 81 دقیقه به میدان رفت.

واکنش شهاب زاهدی به حضورش در فوتبال ژاپن

شهاب زاهدی از سال 2021 در تیم “زوریا لوهانسک” دسته اول اوکراین حضور داشت و پس از آن مدتی راهی پرسپولیس شد تا اینکه در زمستان اخیر تصمیم گرفت به لیگ برتر ژاپن بپیوندد و راهی تیم “فوکوکا” شود. فصل نقل و انتقالات

او که تا 30 ژوئن 2024 با این تیم ژاپنی قرارداد امضا کرده است در اولین بیانیه خود به حضورش در این تیم واکنش نشان داد و در حاشیه تمرینات تیمش و مورد استقبال مردم گفت: من من بسیار خوشحالم که به تیم آویسپا فوکوئوکا پیوستم.” و خوشحالم که اینجا هستم.

آزمون به سرنوشت طارمی رسید/درخشش قائدی در امارات ادامه دارد

انصاری فرد

تیم فوتبال آریس در هفته بیست و هفتم و در دور اول مرحله پلی آف سوپرلیگ یونان که بین 6 تیم برتر مرحله مقدماتی برگزار می شود، در ورزشگاه تومبا به مصاف پائوک رفت و کریم انصاری فرد بین بازیکنان ذخیره به مصاف پائوک رفت.

آریس در نیمه اول یک بر صفر پیش افتاد و در ابتدای نیمه دوم کریم انصاری فرد برای فرصت بازی مقابل پائوک وارد زمین شد.

پائوک در نیمه دوم نتوانست گل از دست رفته را پس بگیرد و به مقام اول سوپرلیگ یونان برسد تا یاران انصاری فرد به برتری ارزشمند یک بر صفر خارج از خانه دست پیدا کنند.

احسان حاجی صفی

در روز بیست و هفتم و در اولین بازی آخرین مرحله پلی آف قهرمانی سوپرلیگ یونان، تیم فوتبال آتن برخلاف دو بازی گذشته، احسان حاج صفی را در یازده شروع در ورزشگاه آتاناسیوس دیاکوس در اختیار نداشت. تیم لامیا با نتیجه 4-0 در رده ششم قرار گرفت.

احسان حاجی صفی این دیدار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه 83 به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد تا دهمین بازی خود در فصل جاری سوپرلیگ یونان را انجام دهد.

میلاد محمدی

در هفته بیست و نهم سوپرلیگ ترکیه، تیم فوتبال آدانا دمیراسپور که از ابتدا میلاد محمدی را در اختیار داشت، در ورزشگاه بویوک شهیر بلدیه به مصاف تیم رده چهاردهم کونیاسپور رفت و با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید. محمدی در این دیدار به طور کامل برای تیمش به میدان رفت.

آزمون به سرنوشت طارمی رسید/درخشش قائدی در امارات ادامه دارد

مهدی قیدی

مهدی قیدی که در این فصل لیگ امارات عملکرد بسیار خوبی با پیراهن اتحاد کلبا داشت، بار دیگر در دیدار اخیر این تیم مقابل الجزیره دست به کار بزرگی زد و در دو گل زردپوشان موثر بود.

قیدی که برخلاف تیمش فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و در 16 بازی با اتحاد کلبا در لیگ امارات موفق به زدن 8 گل و 2 پاس گل شده است. او در دیدار امروز زردپوشان اماراتی مقابل الجزیره گل اول تیمش را به ثمر رساند و سپس با ضربه ای دیدنی و مهار نشدنی گل دوم را به ثمر رساند.

یک گل آزمایشی ناموفق برای برایتون

رم در دیدار برگشت هفته هجدهم لیگ اروپا به مصاف برایتون انگلیس رفت. در این دیدار دانیله ده روسی با برتری 4 بر صفر وارد دیدار شد و از بازیکنان ذخیره خود استفاده کرد و با اینکه یک بر صفر شکست خورد اما موفق شد به مرحله بعد صعود کند.

سردار آزمون در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و در دقیقه 1+90 تعویض شد. او همچنین در دقیقه 23 با یک ریباند تماشایی موفق به گلزنی برای رم شد اما داور به دلیل خطا، گل را مردود اعلام کرد.

آزمون به سرنوشت طارمی رسید/درخشش قائدی در امارات ادامه دارد

احمد نوراللهی

تیم فوتبال الوحده امارات در لیگ برتر امارات به مصاف تیم «هتا» رفت و با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد. احمد نوراللهی، لژیونر ایرانی الوحده در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و 67 دقیقه به میدان رفت. برخلاف هفته های گذشته در این دیدار نتوانست گلزنی کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=232412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.