افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

دوئل گروه «5» در انتخاب زمین جذاب/ رئیس والیبال کیست؟ – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 232360
دوئل گروه «5» در انتخاب زمین جذاب/ رئیس والیبال کیست؟  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، روز شنبه تکلیف مدیرعامل یکی از مهم ترین فدراسیون های ورزشی ایران مشخص می شود. داوری چهار ساله محمدرضا در فدراسیون والیبال آبان ماه امسال به پایان رسید و در آن زمان وزارت ورزش با برگزاری جلسه فوق العاده فدراسیون موافقت نکرد و به همین دلیل فدراسیون چند هفته ای بلاتکلیف […]

به گزارش خبرنگار مهر، روز شنبه تکلیف مدیرعامل یکی از مهم ترین فدراسیون های ورزشی ایران مشخص می شود. داوری چهار ساله محمدرضا در فدراسیون والیبال آبان ماه امسال به پایان رسید و در آن زمان وزارت ورزش با برگزاری جلسه فوق العاده فدراسیون موافقت نکرد و به همین دلیل فدراسیون چند هفته ای بلاتکلیف بود. سرانجام با تصمیم وزارت ورزش وحید مرادی معاون رئيس جمهور فدراسیون را به دست گرفت.

اکنون پس از گذشت نزدیک به دو ماه و نیم به مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال که ساعت 10 صبح روز شنبه در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود، می رسیم. محمود افشاردوستپیمان اکبری، سید میلاد تقوی، محمد منصوری و امیرحسین مجاری نامزدهای ریاست فدراسیون والیبال ایران هستند که یکی از آنها باید با کسب آرای اعضای مجمع، جایگزین محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال ایران شود. داور به مدت 17 سال ریاست فدراسیون را بر عهده داشت.

از جمله نامزدهای ریاست فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست و میلاد تقوی به همراه امیرحسین مقری دارای سابقه مدیریت هستند. افشاردوست کاپیتان سابق تیم والیبال ایران چندین سال در دوره ریاست داوری دبیری فدراسیون بود و یکی از گزینه هایی است که می تواند تا حدودی رای اعضای مجمع را به خود اختصاص دهد اما به نظر می رسد این آرا نیست. برای پیروزی در انتخابات کافی است.

عهدنامه اکبری نیز شرایط مشابهی دارد افشاردوست او سال ها به عنوان بازیکن تیم ملی فعالیت کرد و پس از پایان دوران بازی اش، خود را وقف مربیگری در لیگ والیبال کرد. نام پیمان اکبری پیش از این به عنوان گزینه هدایت تیم ملی والیبال مطرح شده بود. البته اکبری با افشاردوست یک تفاوت مهم وجود دارد و آن این است که او تجربه مدیریتی ندارد و همین موضوع می تواند رای های زیادی را از او بگیرد.

محمد منصوری و امیرحسین مجاری نسبت به دو گزینه قبلی کمتر در انتخابات فدراسیون والیبال پیروز می شوند. این دو نفر از افراد والیبال هستند و مغی در دوران ریاست ضیایی بر فدراسیون والیبال مدتی به عنوان دبیر این فدراسیون فعالیت می کرد.

میلاد تقی را باید جدی گرفت تپه ها گزینه دانست برای ریاست فدراسیون والیبال؛ وی در دوره داوری دبیر فدراسیون بوده و ارتباط نزدیکی با داوری دارد. تقوی پس از ثبت نام در انتخابات فدراسیون والیبال از سمت خود استعفا داد اما همچنان در کمیته فنی و جلسات فدراسیون حضور داشت. او رئیس وی همچنین از والیبالیست های سابق استان مازندران است و به همین دلیل ارتباط نزدیکی با روسای هیئت ها دارد. در بین گزینه های پیشنهادی به نظر می رسد تقوی شانس بیشتری نسبت به سایر گزینه ها برای ریاست فدراسیون والیبال داشته باشد.

پیش از این گفته شده بود که اعضای هیئت ها نظر مثبتی به تقوی و حتی مرادی به عنوان معاون دارند. رئیس یادش افتاده بودم مرادی البته در گفتگو با خبرنگار مهر از تمامی نامزدهای ریاست جمهوری به عنوان معاون خود یاد کرد. رئیس ارائه شد، اما مرادی هنوز تصمیم به پذیرش آن نگرفته است. مسئوليت ندارد.

حال باید دید چه کسی به مدت چهار سال ریاست فدراسیون والیبال را بر عهده می گیرد. یکی از احتمالاتی که در روزهای اخیر مطرح شد این بود که چهار نامزد برای ریاست فدراسیون والیبال وجود دارد.افشاردوستپیمان مجاری، منصوری و اکبری) و همه طرفدار پیمان اکبری یا محمود. افشاردوست از شرکت در انتخابات انصراف دهند، معلوم نیست این اتفاق بیفتد یا خیر.

قطعا هر کدام از این نامزدها در صورت کسب آرای اعضای مجمع کار سختی پیش رو خواهند داشت چرا که فدراسیون والیبال در سال آینده به بودجه زیادی نیاز دارد و فقط بودجه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش است. و جوانان برای این فدراسیون مهم کافی است، کافی نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=232360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.