افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

حمله مجدد آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 232313
حمله مجدد آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در ساعات بامداد متجاوزان آمریکایی- انگلیسی از نو آنها به بخش هایی از یمن حمله کردند. از این حیث گزارش شده است که جنگنده های متجاوز حملات متعددی را در منطقه انجام داده اند اخم کرد در استان بحث و جدل آنها این کار را در شمال […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در ساعات بامداد متجاوزان آمریکایی- انگلیسی از نو آنها به بخش هایی از یمن حمله کردند. از این حیث گزارش شده است که جنگنده های متجاوز حملات متعددی را در منطقه انجام داده اند اخم کرد در استان بحث و جدل آنها این کار را در شمال غربی یمن انجام دادند. این حملات حداقل سه بار ذکر شده است.

در همان زمان، وزارت عملیات دریایی بریتانیا اعلام کرد که گزارش یک حادثه در 50 مایل دریایی به سمت جنوب غربی وجود دارد. حدیده در یمن دریافت کرده ایم. در این گزارش به جزئیات این حادثه اشاره ای نشده است.

رسانه های وابسته به نیروهای یمن و انصارالله حمایت کردن آنها گفتند که مهاجمان آمریکایی-بریتانیایی در 24 ساعت گذشته 14 حمله انجام داده اند. حدیده و بحث و جدل آنها انجام دادند.

این گزارش ها در حالی منتشر شد که شب گذشته رهبر انصارالله یمن تاکید کرد که از ابتدای نبرد الاقصی تاکنون به 73 کشتی و کشتی جنگی حمله کرده ایم و عملیات ما به شدت ادامه خواهد داشت.

عبدالملک الحوثی اظهار داشت که در این هفته در جریان عملیات خود در حمایت از ملت فلسطین و غزه به 12 کشتی حمله کردیم.

وی افزود: به لطف و یاری خداوند از عبور کشتی های مربوط به دشمن صهیونیستی حتی از اقیانوس هند و آفریقای جنوبی به دماغه امید خوب جلوگیری می کنیم.

الحوثی تصریح کرد که این یک گام مهم، پیشرفته و بزرگ است و ما عملیات خود را در اقیانوس هند و آفریقای جنوبی به سمت دماغه امید خوب آغاز کرده ایم.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: عبور کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را حتی از اقیانوس هند در مسیر مجاور آفریقای جنوبی به سمت سرزمین‌های اشغالی ممنوع می‌کنیم.

عبدالملک الحوثی تصریح کرد که هر کاری که آمریکا انجام دهد نمی تواند ما را از حمایت از مردم فلسطین در غزه باز دارد.

لازم به ذکر است که ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس پس از عملیات موفقیت آمیز نیروهای مسلح یمن علیه ناوهای این رژیم در دریای سرخ و تنگه باب بارها در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند. عزادارآنها به مناطق مختلف خاک یمن رفته اند.

همچنین قبلا، ائتلاف آنها متجاوز هستند ایالات متحده و انگلیس دوشنبه شب نیز سه بار در این منطقه. ترسو در غرب حدیده آنها یمن را در سواحل غربی بمباران کرده بودند. از این نظر، مرکز فرماندهی آمریکا در غرب آسیا (centcom) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که آمریکا برای «دفاع از خود» پنج حمله به مناطق تحت کنترل انصارالله انجام داد. centcom وی در بیانیه خود اعلام کرد که نیروی دریایی آمریکا 14 موشک پرتاب کرده است. تاماهاوک کوه ناشنوایی در غرب شهر سعدهحوزه تخیه در مدیریت قیچی واقع در استان سعدهجنوب شهر دهمار، اتحاد. اتصال الحارونیه در شرق السلیف در استان حدیدهمدیریت تسلیت در استان تعز و مدیریت سیلو در استان بیضی مورد حمله قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=232313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.