افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

مدودف: فرمول صلح زلنسکی احمقانه است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 232124
مدودف: فرمول صلح زلنسکی احمقانه است – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت و رئیس جمهور سابق روسیه مدعی است که فرمول صلح کیف به هیچ وجه عملی نیست. او سپس طرح متقابل خود را فاش کرد. فرمول صلح ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین خواستار عقب نشینی نیروهای روسیه به مرزهای سال 1991 است، علاوه […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت و رئیس جمهور سابق روسیه مدعی است که فرمول صلح کیف به هیچ وجه عملی نیست. او سپس طرح متقابل خود را فاش کرد.

فرمول صلح ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین خواستار عقب نشینی نیروهای روسیه به مرزهای سال 1991 است، علاوه بر این، بر اساس این فرمول، مسکو باید به کی یف غرامت بپردازد.

اما مدودف معتقد است که جنگ در اوکراین را فقط می توان به یک طریق متوقف کرد: «به رسمیت شناختن واقعیت های جدید».

وی در ادامه فرمول صلح زلنسکی را “کاملا احمقانه” خواند و تاکید کرد: تنها راه خلاصی از جنگ، ایجاد طرح خودمان، فرمول روسیه است. یک فرمول صلح آمیز، کاملا واقع بینانه، خوب و انسانی برای همه.

به گفته مدودف، برخی از خواسته‌های روسیه عبارتند از: تسلیم کامل و بدون قید و شرط اوکراین، تشکیل پارلمان موقت در اوکراین، اعلام تمام خاک این کشور به عنوان روسی و به رسمیت شناختن آن، و همچنین اینکه «سازمان ملل متحد تشخیص دهد که اوکراین بین‌المللی خود را از دست داده است. حق قانونی.” “. حق حاکمیت.

در پایان، این سیاستمدار روسی پیشنهاد تشکیل هیئت‌های حکومتی موقت برای اوکراین را داد. به گفته آنها هیئت ها در مورد “پرداخت تمام غرامت ها به روسیه” و همچنین در مورد “به رسمیت شناختن اوکراین به عنوان بخشی از خاک روسیه” تصمیم خواهند گرفت. تصویب الحاق سرزمین های اوکراین به روسیه توسط سازمان ملل گام بعدی است.

وی تاکید کرد: این فرمول صلح نرم روسیه است. من شخصاً معتقدم که این فرمول بر اساس رویه ای که ذکر کردم یک اجماع سخاوتمندانه و قابل دستیابی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=232124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.