افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

تلاش برای پایداری شبکه ارتباطی کشور در نوروز

  • کد خبر : 231848
تلاش برای پایداری شبکه ارتباطی کشور در نوروز

به گزارش بازار، عیسی زارع پور صبح امروز گفت: روز گذشته (چهارشنبه) 5 گیگابایت اینترنت بین المللی معادل 12 گیگابایت اینترنت ملی را به مردم عزیز عید دادیم. وی افزود: با توجه به اینکه قیمت ترافیک پیام رسان های ملی معمولا نصف یا یک سوم قیمت است و همچنین کیفیتی که پیام رسان ها در […]

به گزارش بازار، عیسی زارع پور صبح امروز گفت: روز گذشته (چهارشنبه) 5 گیگابایت اینترنت بین المللی معادل 12 گیگابایت اینترنت ملی را به مردم عزیز عید دادیم.

وی افزود: با توجه به اینکه قیمت ترافیک پیام رسان های ملی معمولا نصف یا یک سوم قیمت است و همچنین کیفیتی که پیام رسان ها در تماس های صوتی و تصویری ایجاد کرده اند باعث افزایش استفاده از آنها شده است، امیدواریم مردم از آنها استفاده کنند. تماشای مجازی و بازدیدهای نوروزی. البته فرهنگ ما ایرانی ها بازدید حضوری است اما برای آن قسمتی که امکان بازدید حضوری وجود ندارد می توانیم از بازدید مجازی استفاده کنیم.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه پیک های ایرانی به سبد رفت و آمد مردم اضافه شده است، گفت: با توجه به شباهت نوروزی با ماه مبارک رمضان، ممکن است تعداد سفرهای مردم کاهش یابد، به همین دلیل پخش فیلم ایرانی پلتفرم‌ها، همراه با رادیو و تلویزیون، می‌توانند فرصتی برای آرامش مردم فراهم کنند.

زارع پور ضمن تبریک عید نوروز به مردم ایران گفت: ما در وزارت ارتباطات تلاش می کنیم کیفیت شبکه ارتباطی کشور در ایام نوروز بالا باشد و مردم عزیزمان مشکل جدی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: امیدوارم سال آینده سال خوبی برای همه ایران باشد و برای ما دعا کنند تا بتوانیم سالی طلایی برای ارتباطات، فضا، فناوری اطلاعات و زیرساخت های کشور رقم بزنیم. همچنین این قول را می دهم که من و همه همکارانم شبانه روز برای ارائه بهترین امکانات در حوزه فناوری تلاش کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=231848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.