افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
9

قیافه امین حیایی در جشن عروسی محمدرضا گلزار؛ کدام داماد کدام ساقدوش است؟

  • کد خبر : 23179
قیافه امین حیایی در جشن عروسی محمدرضا گلزار؛  کدام داماد کدام ساقدوش است؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی و یکی از چهار داور برنامه عصر جدید متولد 29 خرداد 1349 در تهران است. او لیسانس ریاضی و فیزیک تا دیپلم دارد و دانشجوی رشته کامپیوتر است که دو بار ازدواج کرده، ساکن لواسان است و این […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی و یکی از چهار داور برنامه عصر جدید متولد 29 خرداد 1349 در تهران است. او لیسانس ریاضی و فیزیک تا دیپلم دارد و دانشجوی رشته کامپیوتر است که دو بار ازدواج کرده، ساکن لواسان است و این روزها خوانندگی و کافه هم دارد. جالب است بدانید که امین حیایی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرد اما در سال ۱۳۸۱ به اکران سینماهای تهران رفت و با بازی در شش فیلم مانی و ندا، مونس، اتیری، رز زرد و بوی به اوج شهرت رسید. بهشت . . بعدها در فیلم‌های معروفی چون اخراجی و ساخت ایران نیز بازی کرد. از افتخارات امین حیایی می توان به سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد چهلمین جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین بازیگر مرد از بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر و دیپلم بهترین بازیگر مرد از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اشاره کرد. درست است که اگر بخواهیم در مورد استایل شخصی امین حیایی صحبت کنیم، باید بگوییم که او معمولا سبک خیابانی آوانگارد را انتخاب می کند، اما جالب است بدانید که او با استایل کلاسیک خود در محمدرضا همه مهمانان را لال کرد. عروسی گلزار.

شاید باورتان نشود، اما امین حیایی به جای اینکه اصلا آن را نشان ندهد، 50 ساله است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از استایل های جذاب امین حیایی آشنا شوید.

امین حیایی در عروسی گلزار

استایل کلاسیک و جذاب امین حیایی در عروسی محمدرضا گلزار

سبک کلاسیک شیک ترین و شیک ترین سبک لباس است. این سبک به شما شخصیتی قوی و موجه می دهد، علاوه بر ظرافت، ظرافت، مدرنیته و سادگی را به ارمغان می آورد. این استایل بدن شما را دنبال می کند و می توان گفت چیزی از جذابیت استایل و شخصیت شما کم نمی کند. از ویژگی های اساسی این سبک می توان به خطوط دقیق، تناسبات خاص و رنگ های خنثی اشاره کرد.این سبک دارای ظرافت و کیفیت واقعی بر اساس دانش و تجربه است. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، امین حیایی در کنار اکسسوری های کلاسیک مانند پاپیون، سبک کلاسیک را برای عروسی گلزار انتخاب کرده است و می توان گفت انتخاب هوشمندانه ای است.

امین حیایی در عروسی گلزار

امین حیایی در عروسی گلزار

سبک شهری آوانگارد امین حیایی، ترکیبی هیجان انگیز

امین حیایی از جمله بازیگرانی است که در انتخاب لباس تصمیمات جسورانه ای می گیرد و از پوشیدن لباس های چرمی و خیابانی هراسی ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استایل مدرن، خوب است بدانید که برخلاف آنچه که در ترندها می بینیم، استایل خیابانی مدرن نوع خاصی از مد را ارائه می دهد که همه چیز در مورد دگرگونی و بیان شخصی است. به نوعی می توان گفت این سبک شبیه گوتیک اما آمیخته با عناصر مدرن است. Edge یکی از سبک هایی است که جنسیت در آن اهمیت چندانی ندارد. بنابراین اگر دوست دارید این عنصر را در پوشش خود بگنجانید، این سبک را چندان دوست نخواهید داشت. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، امین حیایی به خوبی این استایل را می پوشد و سالهاست که به استایل شخصی او تبدیل شده است.

امین حیایی در عروسی گلزار

امین حیایی در عروسی گلزار

سبک چرم و تیره امین حیایی در چهلمین جشنواره فیلم فجر

همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم، امین حیایی برای انتخاب لباس های خود از استایل لبه استفاده می کند و این سبک تا حدودی شبیه به سبک گوتیک است. بنابراین می توان گفت که رنگ مشکی کافی است، زیرا همه چیز در این سبک را می توان در این رنگ تصور کرد; از لباس گرفته تا آرایش و رنگ مو. علاوه بر این در سبک گوتیک بیشتر لباس ها تنگ و چسبان هستند و می توان آنها را با اکسسوری های بی پایان برای این نوع استایل ترکیب کرد. لباس مشکی و چرمی یکی از نشانه های این استایل است و همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، امین حیایی آن ها را به زیبایی در استایل خود گنجانده است.

امین حیایی در عروسی گلزار

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و استایل امین حیایی قابل ذکر است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.