افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

مهدوی: پرسپولیس ترسید و در دربی 103 پیروز نشد/ استقلال فقط با اتوبوسش دفاع کرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 231776
مهدوی: پرسپولیس ترسید و در دربی 103 پیروز نشد/ استقلال فقط با اتوبوسش دفاع کرد – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که اگر سرمربی برزیلی احتیاط و ترس را کنار می گذاشت تیمش می توانست دربی صد و سوم را برد. محمدرضا مهدوی در گفت وگو با تسنیم درباره دربی یکصد و سوم اظهار داشت: متأسفانه شاهد یکی از کسل کننده ترین و بی کیفیت ترین دربی های سال […]

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که اگر سرمربی برزیلی احتیاط و ترس را کنار می گذاشت تیمش می توانست دربی صد و سوم را برد.

محمدرضا مهدوی در گفت وگو با تسنیم درباره دربی یکصد و سوم اظهار داشت: متأسفانه شاهد یکی از کسل کننده ترین و بی کیفیت ترین دربی های سال های اخیر بوده ایم. اگر به آمار مسابقه نگاه کنید متوجه می شوید که در طول 90 دقیقه و وقت های تلف شده شاگردان جواد نکونام حتی یک شوت هم به سمت دروازه پرسپولیس انجام ندادند. این نشان می دهد که استقلال برنامه ای برای برد نداشت و آبی ها فقط با اتوبوس خود دفاع کردند و نباختند و به هدفشان رسیدند.

وی ادامه داد: این سبک فوتبالی که در استقلال دیدیم روی بازی پرسپولیس تاثیر منفی گذاشت. استقلالی با 10 نفر جلوی در ایستاده بود، به نحوی که باید بگوییم اتوبوسشان را جلوی درب او پارک کردند. استقلالی ها جدا از 10-15 دقیقه ابتدایی که پرس بسیار خوبی از جلو داشتند، در سایر لحظات بازی پیش نیافتند و سعی کردند با یک بازی نزدیک حداقل امتیاز را کسب کنند.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به صحنه مشکوک پنالتی در محوطه استقلال گفت: داور نسبت به این صحنه بسیار بی تفاوت بود و به دلیل وجود VAR همه چیز را به دست سیستم گلزنی سپرد. داوری ویدیویی عجیب تر این بود که داوران در اتاق VAR این صحنه را به درستی تشخیص ندادند. در صحنه ای که دیدیم مشخص بود که مدافع استقلال روی آل کثیر خطا کرد و از پشت به او حمله کرد. ما می گوییم داور ندید، داوران VAR این صحنه را ندیدند؟

مهدوی در پاسخ به اینکه پرسپولیس نتوانست بازی خوب خود مقابل فولاد مقابل استقلال را تکرار کند، خاطرنشان کرد: تمام نگرانی ما از نوع بازی پرسپولیس این بود که احتیاط و ترس اجازه ندهد قرمزها بازی های گذشته خود را تکرار کنند و از شروع همین اتفاق برای ما افتاد. از دقیقه 20 که استقلال عقب افتاد، پرسپولیس آنطور که باید هجومی بازی نکرد و متاسفانه از موقعیت هایی که داشت استفاده نکرد. اگر عثمر ترس خود را کنار می گذاشت و از ابتدای بازی تهاجمی بازی می کرد، نتیجه دربی فراتر از یک تساوی بدون گل بود و پرسپولیس در جدول با استقلال برابر می شد.

وی در پایان گفت: پرسپولیس شانس خوبی برای پیروزی در دربی داشت و با احتساب اختلاف 3 امتیازی دو تیم و اینکه استقلال قصد حمله و گلزنی نداشت، شاگردان اسمار می توانستند با یک گل به گل برسند. بازی کمی تهاجمی تر و بازی بی باک. پرسپولیس در بازی های بعدی باید با همان سبک و سیاق بازی های قبلی خود بازی کند، چون ابزار را در اختیار دارد و می تواند در بازی های بعدی پیروز شود، چون فکر می کنم استقلال دوباره امتیاز از دست می دهد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)