افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

فسخ قرارداد 25 پیمانکار متخلف مسکن مهر ارائه 4710 مسکن مهر خالی در شهرستان پردیس به سازمان امور مالی.

  • کد خبر : 231753
فسخ قرارداد 25 پیمانکار متخلف مسکن مهر ارائه 4710 مسکن مهر خالی در شهرستان پردیس به سازمان امور مالی.

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: خلیل محبت خواه در مراسم افتتاح 5 هزار و 230 واحد مسکن مهر پردیس با تاکید بر اینکه قرارداد 25 پیمانکار متخلف مسکن مهر در شهر جدید پردیس فسخ شد، گفت: فسخ قرارداد پیمانکاران بدحساب به معنای بی بندوباری ما نیست. آنها را رها کنید و کار با […]

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: خلیل محبت خواه در مراسم افتتاح 5 هزار و 230 واحد مسکن مهر پردیس با تاکید بر اینکه قرارداد 25 پیمانکار متخلف مسکن مهر در شهر جدید پردیس فسخ شد، گفت: فسخ قرارداد پیمانکاران بدحساب به معنای بی بندوباری ما نیست. آنها را رها کنید و کار با آنها تمام شد. بوده است

قرارداد 25 پیمانکار متخلف مسکن مهر در شهرک جدید فردیس فسخ شد

وی افزود: برخی تصور می کردند با خروج پیمانکاران قبلی پروژه های مسکن مهر به پایان می رسد اما این اتفاق نیفتاد و پیمانکاران جدید پای کار آمدند و برای تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

محبت خواه بیان کرد: در تلاش هستیم تا واحدهای مسکن مهر تکمیل شده را به بهره برداری برسانیم. برای امروز 30 بلوک به دلیل کمبود امکانات از جدول افتتاحیه حذف شد. برخی کارها خلاف وعده های داده شده است، زیرا دام های پنهان آشکار می شود.

4710 مسکن مهر خالی در شهر جدید پردیس به سازمان امور مالیاتی معرفی شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس وی از ارائه 4 هزار و 710 مسکن مهر خالی در شهر جدید فردیس به سازمان امور مالی خبر داد و گفت: در خصوص تاکید وزیر راه و شهرسازی بر عرضه مسکن خالی و تاثیر مثبت آن بر بازار ملک، در این راستا 4710 واحد مسکونی دیگر برای دریافت مالیات مسکن خالی به سازمان امور مالیاتی ارائه شده است.

محبت خواه تصریح کرد: اگر بتوانیم حاشیه های ساخت مسکن را بالا ببریم، می توانیم واحدهای مسکن مهر پردیس را زودتر از موعد مقرر تحویل دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=231753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.