افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

جنگ غزه/ تعداد قربانیان به 31341 نفر رسید

  • کد خبر : 231722
جنگ غزه/ تعداد قربانیان به 31341 نفر رسید

آفتاب نیوز: به گزارش المیادین، وزارت بهداشت غزه آمار جدیدی از تعداد شهدا و مجروحان حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه منتشر کرد. وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: اشغالگران طی 24 ساعت گذشته 7 جنایت جدید در غزه مرتکب شدند که در نتیجه آن 69 نفر شهید و 110 نفر مجروح شدند. بر اساس آمار […]

آفتاب نیوز:

به گزارش المیادین، وزارت بهداشت غزه آمار جدیدی از تعداد شهدا و مجروحان حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه منتشر کرد.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: اشغالگران طی 24 ساعت گذشته 7 جنایت جدید در غزه مرتکب شدند که در نتیجه آن 69 نفر شهید و 110 نفر مجروح شدند.

بر اساس آمار وزارت بهداشت غزه؛ تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه از 7 اکتبر تاکنون به 31 هزار و 341 نفر و مجروحان به 73 هزار و 134 نفر افزایش یافته است.

همزمان، آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که 23 کودک در شمال غزه به دلیل سوء تغذیه جان خود را از دست داده اند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی در صد و شصتمین روز از جنگ علیه غزه به حملات هوایی و توپخانه ای خود به مناطقی از این منطقه ادامه داد.

شرایط انسانی نوار غزه در سایه تداوم جنگ رژیم صهیونیستی با همدستی برخی کشورهای غربی از جمله آمریکا و انگلیس به شدت بحرانی است و تل آویو اجازه ورود کمک ها به این منطقه را نمی دهد.

طی دو هفته گذشته، برخی از کشورهای عربی و غربی کمک‌های اندکی از طریق هوایی به مردم نوار غزه به ویژه در شمال این منطقه ارسال کرده‌اند که بسیار کم است و پاسخگوی نیازهای عظیم مردم نیست. .

این در حالی است که فلسطینی ها و حامیان آنها ارسال این کمک های هوایی را توهین به مردم فلسطین می دانند و بر لزوم فشار بر رژیم صهیونیستی و بازگشایی گذرگاه های زمینی نوار غزه تاکید می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=231722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.