افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

کشف 120 کیلو تریاک و دستگیری بیش از 1300 سوداگر – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 231671
کشف 120 کیلو تریاک و دستگیری بیش از 1300 سوداگر – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عباسعلی محمدیان در تشریح جزئیات اجرای مرحله ششم طرح صلح در پایتخت گفت: مرحله ششم این طرح به مدت سه روز از 28 تا 21 اسفندماه ادامه خواهد داشت. ، و با استفاده از تمامی توانمندی ها و استعدادهای داخلی و خارجی سازمان. این مقام ارشد انتظامی در ادامه با […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عباسعلی محمدیان در تشریح جزئیات اجرای مرحله ششم طرح صلح در پایتخت گفت: مرحله ششم این طرح به مدت سه روز از 28 تا 21 اسفندماه ادامه خواهد داشت. ، و با استفاده از تمامی توانمندی ها و استعدادهای داخلی و خارجی سازمان.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با تاکید بر لزوم اجرای فاز ششم طرح آرامش در شهرستان متناسب با شرایط پایان سال و آغاز ماه مبارک رمضان، افزود: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان. ماه مبارک رمضان و نزدیک بودن به روزهای پایانی سال به تاکید فرمانده معظم کل قوا. کل نیروی انتظامی کشور بر پاکسازی محله های شهر تهران از وجود مواد مخدر استوار است. قاچاقچیان، معتادان متجاهر و همچنین برای ارتقای سطح رضایت شهروندان، برخورد قاطع و همه جانبه با قاچاقچیان مواد مخدر و پاکسازی مناطق آلوده شهر با محوریت شوش مولوی و هرندی، پارک ها، باغ ها، تفرجگاه ها، محیط های آموزشی لس و… ، به عنوان یکی از اولویت های ماموریتی در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه به تشریح دستاوردهای اجرای موفقیت آمیز مرحله ششم طرح صلح در تهران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: با تلاش مستمر همکارانم از پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و یگان های انتظامی، تعداد 1160 قاچاقچی معتاد متجاهر شد. و 186 فروشنده مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

سردار محمدیان افزود: در اجرای طرح فوق جدا از کشف نزدیک به 120 کیلوگرم مواد مخدر و انهدام هشت باند مواد مخدر، 20 مغازه و منزل مسکونی پلمب شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان ضمن تاکید بر تلاش پلیس برای تحقق شعار نوروز 1403 و ارائه سالی آرام و امن برای شهروندان، تثبیت مناطق پاکسازی شده لوث وی معتادان و فروشندگان مواد مخدر و همچنین تداوم طرح آرامش در شهرستان تا پایان نوروز و ماه مبارک رمضان را از اولویت های ماموریت پلیس دانست و افزود: از عموم مردم تقاضا داریم هر اطلاعات و اخبار خرید و فروش مواد مخدر حضور مواد مخدر و معتادان متجاهر را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=231671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.