افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

جشنواره سفر 50 میلیون تومانی در اسمارتک نیوز

  • کد خبر : 23167
جشنواره سفر 50 میلیون تومانی در اسمارتک نیوز

گاهی اوقات مسافرت می تواند سخت ترین کار دنیا باشد. زمانی که نیاز به سفر است اما قیمت بلیط، هتل یا حتی درگیری های روزانه اجازه حرکت را از شما می گیرد. باید بگوییم که همیشه امکان فرار و دور شدن از نگرانی وجود دارد. این بار فرصت سفر نزدیکتر از همیشه است. پرواز چالش […]

گاهی اوقات مسافرت می تواند سخت ترین کار دنیا باشد. زمانی که نیاز به سفر است اما قیمت بلیط، هتل یا حتی درگیری های روزانه اجازه حرکت را از شما می گیرد. باید بگوییم که همیشه امکان فرار و دور شدن از نگرانی وجود دارد. این بار فرصت سفر نزدیکتر از همیشه است. پرواز چالش جذاب امروز سفر تابستانی را برای همه ممکن می کند! چالشی که اگر برای یک سفر هیجان انگیز به بارسلونا، میلان، یونان یا هر مقصد دیگری آماده باشید، اصلاً سخت نیست و تنها چند ثانیه طول می کشد. شرایط شرکت در جشنواره سفر 50 میلیون تومانی در اسمارتک نیوز آنها را بخوان!

نحوه شرکت در جشنواره بزرگ Fly Today

اولین شرط شرکت در این چالش، فالو کردن صفحه اینستاگرام Fly Today است. با فالو کردن این صفحه نه تنها شانس یک سفر رایگان را خواهید داشت، بلکه بهتر از همیشه با دنیای سفر آشنا خواهید شد. از مطالب جالب سفر و ماجراجویی گرفته تا چیزهایی که می توانید با هواپیما ببرید، از ارزان ترین محل اقامت گرفته تا مجلل ترین هتل ها، فرودگاه ها و اخبار خطوط هوایی جهان، Fly Today شما را تبدیل به یک مسافر می کند، حتی اگر قصد ندارید سفر کن، انجامش بده

پس از دنبال کردن این صفحه، قطعاً یک پست جالب پیدا خواهید کرد، اینجا مکان مناسبی است که شما را به یک سفر تابستانی می بریم.

شانس شما از کدام کشور است؟

چالش جدید Fly Today از شما می خواهد با گرفتن عکس به سفر بروید. اما چگونه؟ شرط دوم گرفتن اسکرین شات از ویدیوی پست جدید در این صفحه است. و شانس خود را امتحان کنید. مقصد خوش شانس شما می تواند ونیز، مالدیو، آتن، توکیو، دهلی، پاریس یا حتی رویایی سریلانکا باشد! ایده رفتن به این مقاصد به نظر شما یک رویاست.

شرط سوم برای شرکت در این جشنواره این است که نام مقصد خود را در پست اینستاگرام کامنت کنید.. به تاریخ اعتبار جشنواره توجه کنید و تا پایان این تاریخ شما و دوستانتان می توانید در چالش شرکت کنید و شانس برنده شدن را از دست ندهید. حالا فقط منتظر قرعه کشی و اعلام نتایج باقی مانده است.

جشنواره سفر 50 میلیون تومانی در اسمارتک نیوز

با شرکت در جشنواره مسافرتی Fly Today شانس برنده شدن کارت هدیه سفر را دارید! سفر می تواند به همین راحتی باشد. 10 نفر با برنده شدن در قرعه کشی جشنواره سفر اسمارتک نیوز سفری 5 میلیون تومانی دریافت می کنند. با این 5 میلیون تومان می توانید خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را در وب سایت Fly Today انجام دهید.

سفر با کارت Fly Today چیست؟

سفر امروز فلای کارت، یک کارت اعتباری برای خرید بلیط یا رزرو هتل است. البته کارت سفر Fly Today فقط به این چالش محدود نمی شود. اگر به دنبال یک هدیه خاص هستید، هیچ چیز بهتر از یک سفر یا یک تجربه به یاد ماندنی نیست. سفر یک تجربه فراموش نشدنی است، شما می توانید از کارت سفر Fly Today به عنوان هدیه به سازمان، دوستان یا حتی همسر و فرزندان خود استفاده کنید. لازم به ذکر است که میزان اعتبار کارت سفر کاملا به عهده شماست.

اگر به فکر سفر هستید، جشنواره 50 میلیون پرواز امروز در تابستان را از دست ندهید.

سوالات متداول درباره جشنواره سفر Fly Today

شرایط شرکت در جشنواره سفر 50 میلیون تومانی در اسمارتک نیوز چیست؟

مراحل شرکت در این جشنواره عبارتند از:
– وارد صفحه اینستاگرام Fly Today شده و او را فالو کنید.
– از ویدیوی چالش اسکرین شات بگیرید تا سرنوشت شانس خود را مشخص کنید.
– مقصد خوش شانس خود را در کامنت زیر پست اینستاگرام بنویسید و منتظر قرعه کشی باشید.

جایزه جشنواره سفر Fly Today چیست؟

در این جشنواره 5 میلیون کارت هدیه سفر به 10 نفر تحویل داده می شود.

گیفت کارت سفر چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

کارت هدیه سفر Fly Today برای خرید بلیط و رزرو هتل از این سایت صادر می شود. با کارت 5 میلیون تومانی می توانید از این دو سرویس سایت استفاده کنید.

آدرس صفحه اینستاگرام Fly Today چیست؟

برای شرکت در جشنواره بزرگ Fly Today به صفحه اینستاگرام flytodayir بروید.

نوشته شده توسط جشنواره سفر 50 میلیونی را برای اولین بار در مجله گردشگری در Fly Today دریافت کنید. ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.