افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
3

چیدمان خلاقانه کوسن ها روی مبل/مبلمان، کوسنی انتخاب کنید که خانه را زیباتر کند.

  • کد خبر : 231635
چیدمان خلاقانه کوسن ها روی مبل/مبلمان، کوسنی انتخاب کنید که خانه را زیباتر کند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به وقتی یک روز طولانی را سپری کرده اید، هیچ چیز رضایت بخش تر از استراحت روی کاناپه نیست. مبل ها به یک عنصر مهم در خانه های ما تبدیل شده اند. آنها مکان مناسبی برای خواندن یک کتاب خوب، تماشای تلویزیون یا گذراندن وقت با خانواده […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

وقتی یک روز طولانی را سپری کرده اید، هیچ چیز رضایت بخش تر از استراحت روی کاناپه نیست. مبل ها به یک عنصر مهم در خانه های ما تبدیل شده اند. آنها مکان مناسبی برای خواندن یک کتاب خوب، تماشای تلویزیون یا گذراندن وقت با خانواده هستند. وجود کوسن ها بر روی مبل علاوه بر اینکه به زیبایی می افزاید، احساس راحتی را نیز ایجاد می کند. چیدمان مناسب کوسن ها نیز می تواند ظاهر مبل را بهبود بخشد و کل فضای اتاق نشیمن شما را متحول کند. کوسن ها نه تنها راحتی را فراهم می کنند، بلکه راهی عالی برای افزودن شخصیت و استایل به خانه شما هستند. در زیر، نکات و تکنیک‌های ضروری را بررسی می‌کنیم تا به شما در قرار دادن کوسن‌های مبل به صورت حرفه‌ای و ایجاد خانه‌ای شیک کمک کند.

اندازه های مناسب کوسن را انتخاب کنید

انتخاب سایز کوسن مناسب برای دستیابی به ظاهری منسجم و شیک ضروری است. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ایجاد افکت لایه‌بندی این است که با کوسن‌های مربعی بزرگ‌تر در پشت شروع کنید و کوسن‌های مستطیلی کوچک‌تر را به جلو اضافه کنید. به عنوان مثال، یک کوسن 55×55 سانتی متر در پشت و یک کوسن 40×40 سانتی متر در جلو. این سبک ظاهری همه کاره و پویا ایجاد می کند که هم شیک و هم کاربردی است.

نکته دیگر این است که با اشکال و اندازه های مختلف بازی کنید. کوسن هایی با اندازه ها و شکل های مختلف مانند گرد، مستطیل و مربع را با هم ترکیب کنید تا جذابیت بصری و ابعاد را به مبل خود اضافه کنید. هیچ قانون سخت و سریعی در مورد کوسن ها وجود ندارد. این در مورد یافتن ظاهری است که شخصیت و سبک شما را منعکس کند.

1

رنگ ها را برای ظاهری منسجم هماهنگ کنید

انتخاب رنگ کوسن مناسب برای دستیابی به ظاهری منسجم و ظریف بسیار مهم است. با نگاه کردن به رنگ و بافت مبل خود شروع کنید و کوسن هایی را انتخاب کنید که مکمل آن هستند. به عنوان مثال، اگر رنگ مبل شما خنثی است، برای ایجاد کنتراست، کوسن هایی با رنگ های تند یا روشن اضافه کنید. از طرف دیگر، اگر مبل شما طراحی جسورانه یا شلوغی دارد، کوسن هایی را با رنگ های ثابت یا طرح های ساده تر انتخاب کنید تا تعادل آن را حفظ کنید.

برای انتخاب بهترین رنگ کوسن، می توانید از سایر لوازم منزل خود الهام بگیرید. به عنوان مثال می توانید رنگ کوسن را با رنگ میز کنسول، پرده یا پنل پشت مبل هماهنگ کنید و یا می توانید از تناژ رنگ مبلمان استفاده کنید.

2

الگوها را برای علاقه بصری مخلوط و مطابقت دهید

می‌توانید الگوی مبل و کوسن‌های خود را با هم ترکیب کنید تا جذابیت بصری به مبل‌تان ببخشید. یک ظاهر هماهنگ انتخاب کنید یا الگوهای مختلف را ترکیب و مطابقت دهید تا ظاهری متفاوت ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر پارچه مورد علاقه شما گلدار است، می توانید از کوسن پارچه ای ساده استفاده کنید و بالعکس. همچنین می توانید کوسن هایی را انتخاب کنید که مکمل رنگ مبل شما باشد، برای مثال اگر مبل شما دارای گل های سفید با زمینه بنفش است، می توانید از کوسن های سفید استفاده کنید. یا اگر پارچه مبل شما تک رنگ است، می توانید کوسن هایی با طرح های راه راه، گلدار یا انتزاعی دیگر را امتحان کنید.

3

41

از ازدحام بیش از حد خودداری کنید

در حالی که اضافه کردن بالشتک های بیشتر و بیشتر به کاناپه وسوسه انگیز است، به هم ریختگی بیش از حد آن می تواند آن را نامرتب و نامرتب نشان دهد. یک قانون خوب این است که برای هر فردی که به طور مرتب از مبل استفاده می کند، تعداد کوسن ها را به دو یا سه عدد محدود کنید. این کار باعث می شود مبل شما شیک و راحت به نظر برسد بدون اینکه به هم ریخته شود.

نکته دیگر این است که کوسن ها را متناسب با اندازه مبل خود نگه دارید. یک مبل بزرگ می تواند کوسن های بزرگتری را در خود جای دهد، در حالی که یک مبل کوچکتر ممکن است با کوسن های بزرگ شلوغ به نظر برسد.

K009343

با انتخاب اندازه مناسب کوسن ها، هماهنگی رنگ ها، ترکیب و تطبیق الگوها، لایه بندی کوسن ها و تمیز و شاداب نگه داشتن مبل، می توانید فضایی شیک و راحت ایجاد کنید که نشان دهنده شخصیت و استایل شما باشد.

راه های چیدمان کوسن ها



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=231635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.