افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

میز تلویزیون مدرن / مدل های جدید مد برای خانه های مجلل و سلطنتی

  • کد خبر : 231512
میز تلویزیون مدرن / مدل های جدید مد برای خانه های مجلل و سلطنتی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه طراحی و دکوراسیون منزل از اهمیت بالایی برخوردار است، البته شاید این موضوع مدت هاست مطرح شده باشد، اما اکنون بسیار جدی تر شده است، زیرا با وجود شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و صفحاتی که در مورد طراحی و دکوراسیون سروکار دارند، و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه طراحی و دکوراسیون منزل از اهمیت بالایی برخوردار است، البته شاید این موضوع مدت هاست مطرح شده باشد، اما اکنون بسیار جدی تر شده است، زیرا با وجود شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و صفحاتی که در مورد طراحی و دکوراسیون سروکار دارند، و وقتی خانه های وبلاگ نویسان و حتی مردم عادی را می بینید که عکس خانه هایشان را به صفحات می فرستند، خانه چهار نفر دیگر را می بینید و در این بین ایده ای به ذهنتان می رسد که آنها را به خانه خود سبک کنید و برای این فقط ایده گرفتن کافی است، اینطور نیست و حتما اطلاعات خاصی به دست آورده اید، مثلا اگر اتاق نشیمن شما مستطیل شکل است، باید اصول چیدمان مبل ها در اتاق نشیمن را بدانید.مستطیل شکل و از سلیقه خود پیروی نکنید

بنابراین علاوه بر داشتن ایده و انگیزه برای زیباتر شدن دکوراسیون خود، باید اطلاعاتی نیز داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را کسب کنید. شما باید موتور جستجو هم باشید یعنی اگر می خواهید مبلمانی بخرید به راهنمای انتخاب بهترین مبلمان آشپزخانه بروید تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید حالا که در حال خواندن این مقاله هستید احتمالاً به دنبال یک انتخاب و خرید خوب هستید، زیرا در این مقاله می خواهیم به شما توصیه هایی داشته باشیم و نمونه هایی از خرید پایه تلویزیونی جدید را به شما نشان دهیم، پس با ما همراه باشید.

هنگام خرید پایه تلویزیون، مطمئن شوید که با دکوراسیون شما مطابقت دارد.

برای اینکه این میز تلویزیون با دکوراسیون شما مطابقت داشته باشد، اول از همه باید سبک دکوراسیون خود را مشخص کنید، یعنی اگر دکوراسیون شما مدرن، کلاسیک، اسکاندیناوی و … باشد. به عنوان مثال، اگر دکوراسیون شما مدرن است، تلویزیون را انتخاب کنید. میز طراحی و خطوط ساده ممکن است بهترین گزینه باشد.

در مرحله بعد، باید به رنگ آمیزی توجه کنید. یعنی ببینید رنگ میز تلویزیون با بقیه عناصر دکوراسیون همخوانی دارد یا خیر، مثلا اگر فرش شما گردویی است، می توانید یک میز تلویزیون به رنگ بزی یا کرم انتخاب کنید.

در نظر گرفتن ابعاد و اندازه بسیار مهم است زیرا یک میز بزرگ در فضای کوچک جای نمی گیرد و یا برعکس پس با توجه به اندازه فضا خرید کنید.

مورد بعدی متریال میز است که باید به آن توجه کنید تا با دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد، مثلا اگر بیشتر عناصر خانه شما فلزی است میز فلزی انتخاب کنید.

میز تلویزیون مدرن

میز تلویزیون مدرن

میز تلویزیون مدرن

میز تلویزیون مدرن

توجه به رنگ میز تلویزیون یکی از نکات مهم در هنگام خرید می باشد

رنگ کابینت تلویزیونی که انتخاب می‌کنید تأثیر مستقیمی بر دکوراسیون شما دارد و می‌تواند آن را زیبا و یا زیبا جلوه دهد، بنابراین رنگ آن را با اطمینان کافی انتخاب کنید، مثلاً اگر اتاق و فضایی که برای آن در نظر گرفته‌اید دارای تم سبک باشد. . و روشن است، می توانید رنگ های روشن مانند کرم یا سفید را برای رنگ میز تلویزیون انتخاب کنید تا خانه بازتر به نظر برسد یا اگر اتاق شما تم کلاسیک و تیره دارد قهوه ای یا مشکی را انتخاب کنید. رنگ ها می توانند ایده خوبی باشند. .

حتی در این بین می توانید از رنگ های روشن و پررنگ استفاده کنید، بنابراین میز را با مبلمان، فرش یا هر عنصر دیگری در نظر بگیرید و سپس با توجه به رنگ آن، میز تلویزیون را یک رنگ انتخاب کنید. جسورتر

میز تلویزیون مدرن

میز تلویزیون مدرن

میز تلویزیون مدرن

میز تلویزیون چقدر باید بلند باشد

ارتفاع استاندارد میز تلویزیون 66 سانتی متر است و با این اندازه تلویزیون در جای مناسب و در دید افرادی که روی مبل نشسته اند قرار می گیرد. به همین دلیل مهم است که در هنگام خرید میز به اندازه مبلمان توجه کنید و ارتفاع میز را در نظر بگیرید تا هنگام نشستن جلوی تلویزیون به راحتی دیده شود. اگر تلویزیون را روی دیوار نصب کرده اید، باید ارتفاع میز تلویزیون را بر اساس دیوار و محل قرارگیری تلویزیون اندازه گیری کنید.

میز تلویزیون مدرن

میز تلویزیون مدرن

میز تلویزیون مدرن



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=231512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.