افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

باید از ایجاد اختلاف پرهیز کنیم/ باید برای کارآمدی مجلس آینده تلاش شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 231414
باید از ایجاد اختلاف پرهیز کنیم/ باید برای کارآمدی مجلس آینده تلاش شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه منتخبان مجلس جدید باید مراقب باشند و به نتیجه نرسند. برده شده . شیرینی مجلس در ذائقه مردم و فضای پرطراوت سیاسی کشور تلخ می شود. ، تصریح کرد: مقام […]

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه منتخبان مجلس جدید باید مراقب باشند و به نتیجه نرسند. برده شده . شیرینی مجلس در ذائقه مردم و فضای پرطراوت سیاسی کشور تلخ می شود. ، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه و دقیق نکات مهمی را بیان کردند که باید هدف همه نمایندگان مجلس آینده باشد.

وی ادامه داد: از آنجا افرادی از لیست های مختلف وارد مجلس دوازدهم شدند هستنداین احتمال وجود دارد و البته این نگرانی وجود دارد که برخی از این افراد به جای خدمت، همدیگر را بکشند و شیرینی انتخابات را به تلخی تبدیل کنند.

نماینده مردم نجف آباد در شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه این روزها برخی از ادبیاتی استفاده می کنند که ذائقه مردم را تلخ کرده است. همه ما مسئولین باید برای حل مشکلات کشور چاره اندیشی کنیم و از ایجاد اختلاف پرهیز کنیم.

ابوترابی تاکید کرد: نمایندگان مجلس یازدهم که رای دادند و در مجلس آینده هستند و همچنین منتخبان ملت در مجلس دوازدهم باید در این ایام به دنبال برنامه ریزی برای افزایش کارایی مجلس دوازدهم باشند و نباید داشته باشند. اختلاف نظر در مسائل سیاسی با یکدیگر

این نماینده مجلس افزود: متأسفانه عده ای که نتوانستند رای دهند و به مجلس دوازدهم راه پیدا نکردند، این روزها انتخابات را زیر سوال می برند و موضوعاتی مانند تقلب در انتخابات و تجاوز را مطرح می کنند و با این حرف ها عملا مردم را به فکر وا می دارند. نسبت به انتخابات، به نظام و انقلاب بدبین هستند.

نماینده مردم نجف آباد در شورای اسلامی تصریح کرد: شرم آور است که عده ای که نتوانستند در انتخابات پیروز شوند حرف هایی بزنند که رسانه های غربی برجسته می کنند. این افراد باید در گفتار خود دقت کنند و حرفی نزنند که به نظام و کشور و اعتماد مردم لطمه بزند.

وی گفت: امنیت انتخابات از سوی دستگاه های اجرایی و نظارتی به خوبی محقق شد و نباید حرفی زده شود که رسانه های بیگانه از آن سوء استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=231414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.