افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

اپلیکیشن کارت سوخت آنلاین است

  • کد خبر : 231379
اپلیکیشن کارت سوخت آنلاین است

گزارش کردن دنیای مانامحمد صادقی مدیر سامانه هوشمند سوخت در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر حدود 30 میلیون کارت سوخت فعال در کشور داریم که از این تعداد حدود 5 میلیون کارت مربوط به موتورسیکلت و مابقی مربوط به خودروهای دولتی و شخصی است. وی افزود: در سال 1402 بیش از 2 میلیون و […]

گزارش کردن دنیای مانامحمد صادقی مدیر سامانه هوشمند سوخت در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر حدود 30 میلیون کارت سوخت فعال در کشور داریم که از این تعداد حدود 5 میلیون کارت مربوط به موتورسیکلت و مابقی مربوط به خودروهای دولتی و شخصی است.

وی افزود: در سال 1402 بیش از 2 میلیون و 800 هزار کارت سوخت المثنی تولید و در اختیار مردم قرار دادیم.

صادقی میانگین زمان صدور کارت سوخت المثنی را 28 روز اعلام کرد و اظهار داشت: در حال حاضر صف تولید کارت سوخت به صفر رسیده است و از لحظه ای که مردم برای دریافت کارت سوخت خود به دفاتر پلیس مراجعه می کنند، هر دو برای خودروهای جدید شماره گذاری شده و برای صدور کارت المثنی 10+ ثبت نام می کنند، ظرف 2 یا 3 روز نام آنها برای تولید کارت سوخت ارسال می شود و ظرف 28 روز کارت سوخت به آدرس شما ارسال می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 200 هزار کارت سوخت در دفاتر پست وجود دارد.

مدیر سامانه کارت هوشمند سوخت در خصوص علت عدم ثبت آنلاین درخواست کارت سوخت گفت: در آذرماه امسال قول داده بودیم سامانه ثبت نام آنلاین درخواست کارت سوخت تا دو ماه آینده ارائه و به بهره برداری برسد. ماه ها. اما این کار چندوجهی است و اجرای آن نیازمند هماهنگی بین دستگاه هاست.

وی افزود: در جلسه اخیر شرکت تحقیق و توسعه ناجی زیر نظر پلیس راهنمایی و رانندگی به ما قول داد که این کار حتی به صورت پایلوت در سه ماهه اول سال 1403 اجرا شود.

صادقی خاطرنشان کرد: مردم حتماً برای سوخت‌گیری در ایام نوروز از کارت‌های شخصی خود استفاده کنند تا از تجمع برای کارت‌های رایگان در پمپ بنزین‌ها و در نتیجه افزایش صف‌های سوخت‌گیری خودداری کنند و همچنین مردم از دادن کارت‌های شخصی خود به افراد دیگر خودداری کنند.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=231379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.