افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

خواکین فینیکس در فیلم بعدی آری آستر نیز بازی خواهد کرد – Agencia de Noticias Más | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 231368
خواکین فینیکس در فیلم بعدی آری آستر نیز بازی خواهد کرد – Agencia de Noticias Más |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، آری آستر برای فیلم آینده خود «ادینگتون» گروهی از بازیگران فهرست A را گرد هم آورده است و قرار است واکین فینیکس، اما استون، آستین باتلر، پدرو پاسکال، لوک گرایمز و دیر در آن حضور داشته باشند. . اوکانل، مایکل وارد و کلیفتون کالینز جونیور در فیلم […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، آری آستر برای فیلم آینده خود «ادینگتون» گروهی از بازیگران فهرست A را گرد هم آورده است و قرار است واکین فینیکس، اما استون، آستین باتلر، پدرو پاسکال، لوک گرایمز و دیر در آن حضور داشته باشند. . اوکانل، مایکل وارد و کلیفتون کالینز جونیور در فیلم بعدی خود جلوی دوربین خواهند رفت.

جزئیات داستان مخفی نگه داشته می شود و تمام آنچه گفته شد این است که فیلم کلانتری شهر کوچک نیومکزیکو را با جاه طلبی های بزرگ دنبال می کند.

تولید «ادینگتون» از این هفته آغاز می شود و آستر که نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده داشته نیز در کنار لارس نادسن تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. داریوش خنجی که 2 نامزدی اسکار را در کارنامه خود دارد، مدیر فیلمبرداری این فیلم است.

فینیکس امسال برای نقش اصلی در کمدی ترسناک «Beau's Scared» ساخته آستر در سال 2023، نامزد جایزه گلدن گلوب شد که برای دیدن مادرش به خانه بازمی گردد.

اما استون پس از برنده شدن دومین جایزه اسکار برای بازی در فیلم «بیچارگان» یورگوس لانتیموس که تهیه کنندگی آن را نیز به عهده داشت و همچنین فیلم The Haunting که در آن با ناتان فیلدر و بنی سافدی همبازی بود، وارد فیلم می شود. باتلر در حال حاضر با The Dune: Part II در سینماها حضور دارد و دوچرخه‌سواران جف نیکولز در حال اکران است، در حالی که پاسکال در فیلم Put the Dolls Away اثر ایتان کوئن و در فصل دوم سریال The Last Our Survivor شبکه HBO بازی کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=231368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.