افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

رفیعی: در دربی 103 با من نمانید/ نتیجه دلخواه استقلال – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 231139
رفیعی: در دربی 103 با من نمانید/ نتیجه دلخواه استقلال – پرسپولیس نیوز

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود موقعیت های بهتری که نسبت به استقلال داشتیم، در نهایت به نظرم تساوی بدون گل نتیجه مطلوب استقلال بود. سروش رفیعی در پایان دربی صد و سوم در جمع خبرنگاران گفت: نگذارید این دیدار در ذهن من بماند. اگرچه معتقدم موقعیت‌های بهتری نسبت به استقلال داشتیم، اما در […]

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود موقعیت های بهتری که نسبت به استقلال داشتیم، در نهایت به نظرم تساوی بدون گل نتیجه مطلوب استقلال بود.

سروش رفیعی در پایان دربی صد و سوم در جمع خبرنگاران گفت: نگذارید این دیدار در ذهن من بماند. اگرچه معتقدم موقعیت‌های بهتری نسبت به استقلال داشتیم، اما در نهایت معتقدم این نتیجه مطلوب استقلال بود. برای بازیکنان و کادر فنی رقیب از خدا قوت می خواهم و امیدوارم این اختلاف را در لیگ بازیابیم و به بالای جدول برسیم.

وی افزود: فکر می کنم روشی که نکونام برای بازی انتخاب کرد فشردگی زیاد در دفاع و زمین بود که خیلی خوب انجام دادند. ما هم به دلیل اینکه بازیکنان خلاقی داشتیم و چند موقعیت هم داشتیم سعی کردیم موقعیت ایجاد کنیم اما در نهایت بازی مساوی شد. از هوادارانی که برای گرم کردن بازی آمدند تشکر می‌کنم و آرزو می‌کنم بازی گل‌هایی داشت که هیجان‌انگیزتر شود.

رفیعی درباره استفاده از VAR گفت: اگر صحنه حساسی بود می توانست کمک کند اما در نهایت حضور VAR برای فوتبال در همه مسابقات و در همه ورزشگاه ها ضروری است و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد. ممکن است.” ممکن است.”

رفیعی در خصوص ترس از شکست در دربی 103 تصریح کرد: تلاش تیم ما موقعیت سازی و برد بود. در واقع برنامه ما برد بود اما استقلالی ها کار دفاعی خیلی خوبی انجام می دادند. در این شرایط دلیلی وجود ندارد که خیلی راحت و بی پروا عمل کنید و توپ های خود را از دست بدهید. تیم ما برای ایجاد موقعیت در آن موقعیت ها به مالکیت توپ متکی بود اما تبدیل به گل نشد. هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت هایی داشتیم.

وی در پایان درباره پرتاب سنگ و بطری توسط تماشاگران گفت: دربی است و همیشه این اتفاق می افتد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)