افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

ضرورت ترویج فرهنگ شهادت در بزرگداشت کنگره ملی 12 هزار شهید استان تهران

  • کد خبر : 231076
ضرورت ترویج فرهنگ شهادت در بزرگداشت کنگره ملی 12 هزار شهید استان تهران

استاندار تهران در مراسم بزرگداشت کنگره ملی 12 هزار شهید این استان بر لزوم ترویج فرهنگ شهادت تاکید کرد. خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران بعدازظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت کنگره ملی 12 هزار شهید شهرستان های استان تهران ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن […]

استاندار تهران در مراسم بزرگداشت کنگره ملی 12 هزار شهید این استان بر لزوم ترویج فرهنگ شهادت تاکید کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران بعدازظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت کنگره ملی 12 هزار شهید شهرستان های استان تهران ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر به مناسبت ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات، وی با اشاره به ظرفیت کنگره در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، تصریح کرد: برای برگزاری کنگره نیازمند نگاه عمیق تری فراتر از برگزاری یک یادواره، برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت هستیم. فرهنگ شهدا و شهادت. .

فخاری با اشاره به دیدار مسئولان کنگره ملی 24 هزار شهید پایتخت با مقام معظم رهبری گفت: موضوعات و موضوعات مهمی در این دیدار مطرح شد که می توان از آن برای برگزاری این مراسم استفاده کرد.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه نتیجه عملکرد ما در برگزاری کنگره باید به گونه ای باشد که افکار عمومی را به خود جلب کند، افزود: شهدا اندیشه های پاکی را با تلفیقی از ارزش ها و آرمان های ایران اسلامی برای ما به یادگار گذاشته اند. باید مطابق آنها فکر و عمل کرد.

فخاری با اشاره به نظر رهبری در خصوص برگزاری کنگره ها و یادواره های شهدا گفت: با توجه به این موضوع باید تلاش کنیم تا کنگره ملی شهدای شهرستان های استان تهران از نظر موضوعی، محتوایی و تبلیغاتی از استاندارد بالایی برخوردار باشد. قدرت.

وی بر لزوم برنامه ریزی برای دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و گفت: بخشی از نکاتی که در جلسه قبل مطرح شد مربوط به نصب نمایشگاه بود که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

استاندار تهران در خصوص زمان و مکان برگزاری کنگره گفت: با هماهنگی حفظ حرم مطهر امام (ره) همه ابعاد باید در نظر گرفته شود، نباید به گونه ای پیش رفت که کنگره ملی کنگره 12000 شهید استان در دل کنگره 24000 شهید پایتخت گم شده است، بنابراین هر دو برنامه باید در ذهن بینندگان باشد.

فخاری در پایان با اشاره به زمان باقی مانده تا کنگره بر لزوم ارائه برنامه ای مبتنی بر محتوای فرهنگی و خلاقانه تاکید کرد و خواستار برگزاری جلسات با فاصله زمانی کوتاه تری و جدیت بیشتر به موضوعات مرتبط شد. و گفت: کنگره ما باید جاودانه باشد و هدف ارائه داستان شهدا به نسل های آینده باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=231076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.