افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

نشست خبری مربیان اسمار: ما هر کاری که ممکن بود برای برد انجام دادیم

  • کد خبر : 231072
نشست خبری مربیان اسمار: ما هر کاری که ممکن بود برای برد انجام دادیم

اسمار ویرا پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 103 گفت: می خواهم به نمایش زیبایی که هوادارانمان به خصوص هواداران تیم خودمان خلق کردند تبریک بگویم. ما هر کاری که می توانستیم انجام دادیم تا بازی را ببریم، اما نتیجه ای نداشت. همه دیدند که مقابل تیمی که در تمام لیگ اینگونه بازی […]

اسمار ویرا پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 103 گفت: می خواهم به نمایش زیبایی که هوادارانمان به خصوص هواداران تیم خودمان خلق کردند تبریک بگویم. ما هر کاری که می توانستیم انجام دادیم تا بازی را ببریم، اما نتیجه ای نداشت. همه دیدند که مقابل تیمی که در تمام لیگ اینگونه بازی کرده و به نتایجی که می خواست رسیده است، هر کاری از دستمان بر می آید انجام دادیم تا با پاس دادن و صعود به نتیجه بازی برسیم. امروز ناراحتم چون نتوانستیم بیشتر از آنچه می خواستیم فرصت داشته باشیم. بازی های زیادی در لیگ باقی مانده است و ما برای رسیدن به هدف خود تا پایان می جنگیم.

و اضافه کرد: در ابتدای نیمه اول کمی فشار داشتیم و به همین دلیل مدت زیادی بازی کردیم، هرچند این شیوه بازی ما نیست. بعد از آن توانستیم بازی را با پاس ها کنترل کنیم اما توپ های ما در هجده قدم حریف آن طور که می خواستیم گل نشد. بازیکنان ما در توپ های هوایی موفق بودند و در این زمین خیلی خوب کار کردند.

ادامه بده…

مورائیس: ما مستحق برتری مقابل فولاد بودیم/به شرایط ایده آل برمی گردیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تیمش را شایسته پیروزی مقابل فوتبال خوزستان دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، خوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل خوزستان اظهار داشت: بعد از بازی های گذشته امروز بازی بسیار مهمی برای ما بود. در کل بازی آسانی نداریم و فولاد تیمی است که شکست دادن آن آسان نیست.

وی ادامه داد: بازی را خیلی خوب با یک گل زودهنگام شروع کردیم که خیلی به ما کمک کرد. البته در شرایطی گل اول را زدیم که نباید گل می زدیم. بعد از گل فولاد باید ریسک می کردیم و در نیمه دوم با رفتار و روحیه متفاوتی وارد بازی شدیم.

مورائیس همچنین خاطرنشان کرد: ما ریسک کردیم، گل زدیم و فکر می کنم شایسته برد بودیم. من به بازیکنانم تبریک می گویم. آن ها در این دیدار تلاش ستودنی کردند و رفتارشان کاملا متفاوت بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید به شرایط ایده آل خود برگردیم. روزهای اخیر برای تیم و باشگاه آسان نبوده است. فکر می کنم با بازیکنان باکیفیتی که در اختیار داریم، برای بازگشت به شرایط ایده آل راحت تر خواهیم بود.

خمس: دقایق پایانی بازی مقابل هواداران را دوست نداشتم/ به کسی بی احترامی نکردم

سرمربی تیم فوتبال «تراکتور تبریز» اعتراف کرد که دقایق پایانی دیدار تیمش مقابل هواداران مورد علاقه او نبوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، پاکو خمس پس از پیروزی 4 بر 2 تیمش مقابل هوادار در هفته بیستم لیگ برتر: فکر می کنم امروز بازی بی نقصی را انجام دادیم به خصوص از نظر فشار. در مورد پرس تیم حریف هم می توانم بگویم از زمانی که در تراکتور هستم شاهد یکی از بهترین بازی های خود بوده ایم.

و افزود: دقایق پایانی بازی را به خاطر دو گلی که خوردیم دوست نداشتم. در آن دقایق فشار لازم را که باید داشتیم وارد نکردیم. دلیل اینکه دو گل دریافت کردیم این بود که آنطور که باید توپ را در اختیار نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی که روز گذشته در نشست خبری او صحبت های زیادی مطرح شد، گفت: به هیچکس بی احترامی نمی کنم. من فقط می گویم اگر سوالی نیست چرا باید به کنفرانس مطبوعاتی بیایم؟ این بی احترامی به کسی نیست.

خمس در پاسخ به خبرنگاری که معتقد بود شاید خبرنگاران سوالی ندارند اما سرمربی تراکتورسازی موظف است در نشست خبری حاضر شود، اگر این کار را نکرد مصداق بی احترامی است، تصریح کرد: گویی تراکتورسازی موظف است در نشست خبری حاضر شود. نه شما به گفته من توجه زیادی می کردید. من به کسی نمی گویم که لزوماً سؤال بپرسد یا نه. من فقط می گویم که در نشست های خبری نمی آیم و مشکلی نیست. این بی احترامی نیست. خونسرد باشید و آرام عمل کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=231072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.