افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

درویش: در تلویزیون دیدم پرسپولیس را به بانک سپردند! / استقلال با 10 بازیکن دفاع کرد

  • کد خبر : 231069
درویش: در تلویزیون دیدم پرسپولیس را به بانک سپردند!  / استقلال با 10 بازیکن دفاع کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیمرضا درویش پس از تساوی بدون گل دربی 103 گفت: پسران ما بازی بسیار خوبی انجام دادند، شاید در نیمه اول به گفته همه کارشناسان داوری آن صحنه در محوطه استقلال یک پنالتی بود. به ندرت تیمی را خواهید یافت که 3 بازیکن کلیدی دفاعی نداشته باشد، اما تغییری در […]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیمرضا درویش پس از تساوی بدون گل دربی 103 گفت: پسران ما بازی بسیار خوبی انجام دادند، شاید در نیمه اول به گفته همه کارشناسان داوری آن صحنه در محوطه استقلال یک پنالتی بود. به ندرت تیمی را خواهید یافت که 3 بازیکن کلیدی دفاعی نداشته باشد، اما تغییری در ترکیب و سبک بازی آنها ایجاد نشده باشد. این نشان از هوشمندی تیم دارد که خدا را شکر پرسپولیس شخصیت لازم را پیدا کرده است.

وی ادامه داد: تیم مقابل استقلال بود و شاید بیش از 70 درصد بازی را دفاع کرد. گلزنی مقابل تیمی که 10 نفره دفاع می کند سخت است و نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم. به پرسپولیسی ها خسته نباشید می گویم، مطمئنم پرسپولیسی ها از عملکرد خوب بازیکنان در دربی خوشحال هستند.

مدیرعامل پرسپولیس با توجه به اینکه قبل از بازی با انتخاب فنادی فر به عنوان داور اتاق VAR مخالفت کردند، گفت: وقتی هم تیمی هایش اعتراف کردند که او اشتباه کرده، بهتر بود داور دیگری انتخاب می شد. تا شک و شبهه ایجاد نشود. از ابتدای دور دوم در هر مسابقه حداقل یک صحنه مشکوک داشتیم. در بازی قبلی حتی یک نفر نبود که بگوید گل ما آفساید است.

درویش در پاسخ به فحاشی های تماشاگران دو تیم خاطرنشان کرد: بی احترامی و توهین به بازیکنان و ارکان فوتبال در دنیا مردود است. ما از هواداران خود می خواهیم که حتی در صورت ضربه خوردن کاری انجام ندهند. بازیکنان ما ضربه زدند اما باز هم تعظیم کردند. اگر می خواهیم فوتبال زیبایی داشته باشیم باید این صحنه ها از فوتبال حذف شود.

وی درباره موضوع واگذاری سرخابی ها به دو بانک خصوصی گفت: من هم از رسانه ها و زیرنویس های تلویزیون متوجه شدم و اطلاعی نداشتم فقط می دانم چیزی که قبلا تایید شده بود لغو شده است. به نظر من اگر دو بانک خصوصی این دو تیم را تحویل بگیرند بهتر است چون امکانات مالی خوبی دارند و جای تبلیغات و هزینه دارند و اگر اجرایی شود خیلی بهتر می شود. این موضوع به تازگی مطرح شده و فرصتی برای برگزاری جلسه وجود نداشته است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه زمان کمی تا 20 فروردین باقی مانده و مشکل مالکیت این دو تیم حل نشده است، گفت: می دانید که همه اسناد مربوط به 20 فروردین نیست. فقط مربوط به بدهی هایی است که صادر شده است و در مورد ورزشگاه میزبان هم همینطور است و باید مدارک آن بارگذاری شود و تا قبل از 20 فروردین تسویه حساب انجام شود. ما هیچ نقشی در مجموعه آزادی نداریم و مسئولان این ورزشگاه کار را انجام می دهند.

درویش در پاسخ به این سوال که مهاجم جدیدی به تیم اضافه می شود. گفت: عثمر باید در این مورد اظهار نظر کند و هنوز در این باره اظهار نظر نکرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=231069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.