افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

حمایت از طرح های گردشگری کشاورزی یزد در قالب مزارع “کشت و گشت” صدور 10 مجوز

  • کد خبر : 230889
حمایت از طرح های گردشگری کشاورزی یزد در قالب مزارع “کشت و گشت” صدور 10 مجوز

محمدعلی حاتمی زاده در گفت و گو با خبرنگار بازار با بیان اینکه گردشگری کشاورزی یکی از محورهای سند جدید توسعه یزد، گردشگری کشاورزی است، تاکید کرد: از این رو برنامه ریزی های لازم برای صدور مجوز فعالیت متقاضیان در حال انجام است. . . وی گفت: از سال 1400 در راستای اجرای تفاهم نامه […]

محمدعلی حاتمی زاده در گفت و گو با خبرنگار بازار با بیان اینکه گردشگری کشاورزی یکی از محورهای سند جدید توسعه یزد، گردشگری کشاورزی است، تاکید کرد: از این رو برنامه ریزی های لازم برای صدور مجوز فعالیت متقاضیان در حال انجام است. . .

وی گفت: از سال 1400 در راستای اجرای تفاهم نامه مشترک منعقده بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین نظارت بر طرح های تحول آفرین در سطح استان، گردشگری کشاورزی در در دستور کار مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی یزد است.

مدیرکل جهاد کشاورزی یزد تاکید کرد: با توجه به اینکه کشاورزی معیشتی به تنهایی پاسخگوی رفع نیاز استفاده کنندگان در بسیاری از موارد نیست، لازم است راه های دیگری برای افزایش درآمد آنها ارائه شود، ایده های نوینی که می تواند مورد استفاده کاربران قرار گیرد. بتوانند با فروش محصولات کشاورزی خود با استفاده از بستر کشاورزی موجود درآمد بیشتری کسب کنند.

وی ادامه داد: گردشگری کشاورزی که شاخه ای از صنعت گردشگری است می تواند به عنوان راهکاری مناسب برای رسیدن به این هدف ایفای نقش کند و در صورت اجرای مناسب و کارشناسی سهم بسزایی در درآمد کشاورزان خواهد داشت. .

صدور اولین مجوز باغ شتر در یزد

مدیرکل جهاد کشاورزی یزد تصریح کرد: اولین پروانه بهره برداری از واحد گردشگری یزد با نام «باغ شتر» در روستای فهرج صادر شد، بنابراین می توان انتظار داشت با تکمیل زنجیره ارزش شتر، یک تولیدکننده معمولی تولید شود. می تواند تولید کننده شود. موفق و موثر

وی در خصوص زیرساخت ها و امکانات لازم برای توسعه گردشگری کشاورزی در استان کویری یزد، تصریح کرد: زیرساخت های جدید گردشگری در روستاها ایجاد نشود و ساختار روستاها دستخوش تغییر می شود، اما با توجه به اینکه کشاورزان دارای اساسی هستند. قابلیت‌ها، آیا کار آسان‌تر می‌شود، کشاورزان می‌توانند بدون تغییر کاربر وارد هر یک از این صف‌ها شوند و ما فرآیند ایجاد کاربر دوم در مجموعه خود را برای آنها تسهیل می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.