افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » بانک سرخابی به دو بانک غیردولتی واگذار شد

  • کد خبر : 230722
اسمارتک نیوز » بانک سرخابی به دو بانک غیردولتی واگذار شد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، کیومرث هاشمی امروز چهارشنبه 2 اسفند 1402 در گفت و گوی تلویزیونی با اشاره به روند واگذاری دو باشگاه مهم پایتخت در سال های اخیر اظهار داشت: اگر آرشیو رسانه ها و اخبار را بررسی کنید، خواهیم دید که این بحث در همه دولت ها مطرح شده است، اما […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، کیومرث هاشمی امروز چهارشنبه 2 اسفند 1402 در گفت و گوی تلویزیونی با اشاره به روند واگذاری دو باشگاه مهم پایتخت در سال های اخیر اظهار داشت: اگر آرشیو رسانه ها و اخبار را بررسی کنید، خواهیم دید که این بحث در همه دولت ها مطرح شده است، اما فقط شعار بود، اما در دولت مردمی دیدیم که این شعار تبدیل به عمل شد و روند کار ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به جایگاه و نام دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس در فوتبال ایران و آسیا که بیش از 40 میلیون هوادار از آنها حمایت می کنند، حمایت از آنها همواره در دستور کار بوده است اما به دلیل وجود قوانین، امکان کمک مالی بر اساس مصوبه مجلس این امکان وجود ندارد و طبق وظایف ما وزارت ورزش و جوانان نمی تواند باشگاهی را اداره کند.

هاشمی تصریح کرد: دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس ویترین اصلی فوتبال هستند و یکی از سرمایه های ما محسوب می شوند و این سرمایه اجتماعی بزرگی است که باید با مدیریت کافی برای بهره گیری از ظرفیت های موجود فراهم شود.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه بخشی از سهام از طریق بورس واگذار شد، گفت: دولت از تمام توان قانونی برای واگذاری این دو باشگاه استفاده خواهد کرد. با نظر وزیر اقتصاد و مذاکره با بانک مرکزی مقرر شد 2 باشگاه به 2 بانک غیردولتی واگذار شود. دولت امروز مجوز واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس را به دو بانک غیردولتی داد و شرایط قانونی انجام می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.